Kinesisk fødselskart

Aurora❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Smånissene 2022
Junispirene24❤️
Hva sier kartet ? Hva sier magefølelsen ? Og hvor mange ganger har kartet hatt rett før ?? :love7

 
Har stemt på begge mine tidligere , sier jente nå , men håper fortsatt på gutt :Heartblue :Heartpink Men så lenge det kommer en frisk baby er jeg mer en fornøyd:Heartpink:Heartblue:Heartpink:love7
 
Sier gutt nå, men det sa den forrige gang også og da kom ei jente :hilarious:
 
Sa gutt begge gangene, stemmer nå, men ikke sist :hilarious:
Trodde det var en jente denne gangen og siden symptomene er like, og ikke minst det at vi hadde sex 2-3 dager føre el da jeg var bortreist! Alltid hørt om de som prøver på jente og da er "oppskriften" at en må ha seg flere dager føre el :hilarious:
Men vi er bare takknemlige for frisk baby, uansett kjønn ❤️
 
Stemte med de to andre, og sier jente denne gangen også :hilarious: Håper litt på en gutt, men blir like glad om det kommer en jente til:Heartpink
 
Stemmer med min første, sier jente nå og det er også magefølelsen :happy:
 
Jeg hadde først magefølelsen på at det var en jente. Nå føler jeg at det er gutt, og kartet viser gutt :)
 
Jente, som sist. Nå er det ICSI baby, så vi får se.
 
Har sagt gutt alle 3 gangene, var jente første gang og gutt andre gang. Så får vi se hva det blir denne gangen da :smiley-ashamed004 magefølelsen sier jente :Heartpink har hatt rett på magefølelse hver gang, men kanskje jeg plutselig tar feil :confused005
 
Det har stemt de to andre gangene, nå sier den jente og det sier magefølelsen min også :)
 
Back
Topp