Kinesisk fødselskart

Attpåklatt1

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Hei
Siden vi har litt ventetid før vi eventuelt får vite kjønn på ultralyd. Hva sier det kinesiske fødselskartet at du får?

Og har du en foreløpig magefølelse?

I følge kartet så venter vi en jente til :HeartpinkMagefølelsen sier også jente.

Frykten sier trillinggutter :p Vi har to jenter fra før, og trillinggutter ville veltet balansen i familien totalt. :whacky011 Utenom dette er gutter veldig velkomne selvfølgelig:Heartblue:Heartblue:Heartblue

I følge kartet så blir det jente. Men det sa jente med sist barn også, og han er heilt klart gutt. Magefølelsen seier gutt :)

Jeg har to barn, og det stemte på en av dem. Men det sier nå at det er jente, jeg tror inni meg at det er gutt da hahah

Jeg er veldig usikker denne gangen, men vil tippe jente. Får jente i følge kartet, og fikk jente sist og det stemmer med kartet.

Håper egentlig det er toeggede tvillinger, gutt og jente. Hihi. Men en dag om gangen, haha.

Kartet sier jente, fåreløbig ikke noe stor magefølelse på kjønn enda men tar meg i å titte på rosa ting :laughing002 . Sist fikk jeg gutt, hadde megasterk magefølelse på gutt hele veien og kartet sa gutt. Spent å se denne gang

Kartet sier jente, men det har tatt feil på alle mine tre barn, så fester ikke så mye lit til det :smiley-ashamed004

Kartet sier gutt! :dummy: Men det tok feil på førstemann min, så har ikke veldig tiltro til den. Hadde vært koselig med en liten lillebror da. :love017 Har ikke så mye magefølelse enda, men tuller med at det er gutt siden jeg er så sulten. :laughing002

Kartet stemte ved første barnet, og denne gangen sier kartet at det blir en jente. Jeg aner ikke helt hva magefølelsen min sier enda, men mannen tror det er en lillesøster og det smitter litt over på meg :joyful:

Kartet stemte ved første barnet, og denne gangen sier kartet at det blir en jente. Jeg aner ikke helt hva magefølelsen min sier enda, men mannen tror det er en lillesøster og det smitter litt over på meg :joyful:
Hihi, sånn er det her også. At jeg blir smittet av magefølelsen til samboeren. Ble det sist også. :hilarious: Har ingen ordentlig magefølelse selv tydeligvis.:laughing002

Hihi, sånn er det her også. At jeg blir smittet av magefølelsen til samboeren. Ble det sist også. :hilarious: Har ingen ordentlig magefølelse selv tydeligvis.:laughing002
Artig at det er sånn :hilarious:sist var jeg skråsikker på gutt mens mannen trodde det var en jente, og jente var det. Jeg tenker derfor at han har bedre magefølelse enn meg :hilarious:

Artig at det er sånn :hilarious:sist var jeg skråsikker på gutt mens mannen trodde det var en jente, og jente var det. Jeg tenker derfor at han har bedre magefølelse enn meg :hilarious:
Haha, mannen min fikk også rett på første. :hilarious: Han er like sikker på at det blir en gutt denne gangen også. Så vi får se, om han har rett.:laughing002

Gutt

Men. I følge kartet skulle 2 av 3 vært jenter, mens jeg har født tre gutter. Så jeg har ikke så veldig trua på at det kan spå kjønn. :hilarious:

Back
Topp