Kinesisk fødselskart

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hvilket kjønn får babyen basert på det kinesiske fødselskartet? :dummy::dummy1:

C67A9EFA-CF4C-4BB9-A633-16B72EF46443.jpeg

Her blir det gutt hvis dette stemmer, men det finner vi ikke ut av før fødsel :) Kartet stemte på førstemann, men ikke på nr to. Gøy å se allikavel:hilarious:

Jente :p Da blir mamma og søstern min glad :playful: søstern min har 2 gutter og jeg 1. Så de ville ha en å kjøpe kjoler til. Selv tenker jeg det ville vært fint med en gutt til. Men tar det jeg får :Heartred:happy:

:bookworm:

Husk at ved kinesisk fødselskart må man følge kinesisk alder og kalender. Man regnes som ett år når man blir født, så alder mor vil være din alder + 1 år. Jeg er 28 år, så 29.

For måned, bruk gregoriansk til lunar kalender konverter og se hvilken måned babyen ble unnfanget. 20 august (for meg) blir 22 juli.

:bookworm:

Sier gutt for meg! Sa gutt med vår første også, men hun er jente :p

Ser ut som det blir jente her da, i følge tabellen ☺️

Har en av hver fra før, så blir spennende å se hva sistemann blir!

Den sier jente, men egget er jo fra samme uttak som sønnen min, og han er jo ikke jente :P

Det stemte sist!
Denne gangen står det jente, noe som stemmer med magefølelsen.

Har ikke mye tiltro til det der.. her har jeg født 3 ganger før og i følge det kartet så har jeg fått feil kjønn hver gang :laughing002

Har ikke mye tiltro til det der.. her har jeg født 3 ganger før og i følge det kartet så har jeg fått feil kjønn hver gang :laughing002
Ikke jeg heller, er bare gøy å se :hilarious:

Back
Topp