Kinesisk fødselskart

Med første sa fødselskartet gutt, vi fikk gutt.
Med andre sa fødselskartet gutt, vi fikk jente.
Med tredje sier fødselskartet gutt, så blir spennende å se om det er 33% eller 66% treffrate. :happy:

Jøss, dette passet på både meg selv, to søstre, sambo og hans søster - flere har jeg ikke sjekket. Da blir det kanskje jente på oss da :happy8:Heartpink

Fikk jente forrige gang, og det stemte. Ser ut som det blir jente denne gang og:think005:drunken_smilie

Kartet sier jente, men det gjør det for venninne også, som nå har fått bekreftet at hun får gutt (ligger noen måneder før meg)

Kartet sier gutt/jente, for hadde el i månedsskiftet. Ble satt litt tilbake på TUL i går, så om den stemmer, så blir det jente. Hvis menstermin stemmer er det helt 50/50, hehe.

Samme hva det blir, men jente hadde vært praktisk, siden vi har det fra før. Forrige svangerskap var jeg sikker på gutt, men ble jente (det stemte med fødselskartet og). Nå har jeg litt på følelsen at det er jente, så da blir det vel gutt, haha! Tror mannen ønsker seg litt gutt, men han sier det er det samme for ham. Jeg har følelsen av at han er en typisk "jentepappa" da...

Fikk jente sist og det stemte. Stemmet det denne gangen også, så skal det bli en gutt! Blir spennende å se :)

Har da altså ikke stemt på mine to siste graviditeter. Stemte ved første når det sto gutt, men de to siste gangene har det stått jente - men det har vært feil..

Skal ha jente i følge kartet. Sist skulle jeg hatt gutt,men fikk jente.

Back
Topp