Kinesisk fødselskart

Arik17

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Spennende å se om dette stemmer :p
«Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted.
Bruksanvisning: Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Husk at unnfangelsen finner sted to uker før forventet menstruasjon, eller når det regnes du er to uker på vei i svangerskapet.»
Kinesisk_fodselskart1.jpg

hva er kjønnet på din baby hvis dette stemmer? :happy: Her skal det da være ei jente ;)
 
Her blir det jente om det stemmer, følelsen sier også jente. Men nå har jeg 3 fra før å sålangt har det kartet bare stemt for en av dem
 
På meg sier den gutt, og jeg føler det er gutt. Men med nr 1 skulle det bli jente ifølge kartet, men ble gutt. Er jo røflig 50/50 det :p
 
Gutt :Heartblue Drømte også ar jeg fødte en gutt i natt, men det viste seg at det ikke var min, og at jeg hadde glemt at jeg var surrogat for noen venner, så måtte gi ifra meg pjokken. :happy4
 
Vet ikke om det er tilfeldig men her har det stemt 4 ganger tidligere.
Gutt, jente, gutt og gutt.

Om testene blir sterkere å jeg er gravid med termin i november så blir der jente denne gangen. Da vet jeg iallefall om ei storesøster som blir veldig fornøyd
 
Det skal bli jente ifølge kartet. Som i mitt tilfelle betyr gutt:hilarious:
Har ikke stemt på noen av de andre barna.
 
I følge denne skal jeg ha jente, men det skulle forrige gutt vært og:p
 
Denne gangen står det gutt:Heartblue
Det har det gjort med gutta mine også:Heartblue:Heartblue:love7

Litt artig , da jeg er helt sikker på at jeg ikke kan få jenter og er en guttemamma :hilarious::hilarious::hilarious:

vi får se da vettu, ny far, svømmere og gener ;):joyful:
 
Står gutt hos meg. Men jeg er bombesikker på at neste blir jente:joyful:
 
Back
Topp