Kinesisk fødselskart

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Tenkte det hadde vært kjekt å se om denne stemmer
Finn alder da du blei gravid og mnd du blei gravid.

skriv gjerne om det stemmer ift tidligere barn25577373-25CB-4B5F-9B83-EF1B93DDCEA8.jpg

Med de to forrige barna sier det jenter, men har 2 gutter. :hilarious: Denne gangen sier det gutt :) blir spennende å se :)

Stemte med gutt sist :) Ifølge fødselskartet er det ei jente nå. Blir spennende å se!

Ifølge kartet skal det bli en jente :dummy1:

Sa jente sist men fikk gutt, sier jente nå også så spent om det blir gutt denne gangen også:D
Alle tester, myter, symptomer osv ang kjønn sa sist at jeg skulle få jente:hilarious:

Stemmer med begge de jeg har :) blir spennende å se om det stemmer denne gangen :D

.

Last edited:
Sa jente forrige gang, ble gutt. Sier gutt denne gangen, så håper jente daxsmile9

Jente her i så fall:happy: Er spådd til 3 jenter til sammen, så håper spiren sitter hele veien denne gangen da!!

Stemmer med begge mine:dummy::dummy1:...så då blir det vel jente på meg denne gang:Heartred:dummy1:

Siste mens var i mars, men eggløsning var ikke før i april. Så hvis jeg regner fra befruktning viser den at det blir jente. Spennende å se om det stemmer:)

Back
Topp