Kinesisk fødselskart

Det stemte med de to første, og stemmer med denne hvis jordmor tippet riktig på ultralyd uke 14+3. Får vente å se :)
 
Stemte med første, da fikk jeg gutt :Heartblue Gjenstår å se denne gangen når jeg venter to :confused004
 
Jeg har gutt i magen. Ifølge fødselskartet skal vi ha jente:hilarious:
 
Stemte begge ganger for meg! jente som nr 1 og venter gutt nå
 
Når jeg har lest karte igjen, så ser jeg det faktisk ikke stemte sist gang alikevell! Sist sto det gutt, fikk jente!
Nå står det jente, venter gutt:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Stemte forrige gang :) så får vi se denne gangen. Kartet sier jente :)
 
Stemte med nr 1, da fikk jeg jente.
Med nr 2 sier også kartet jente, men fikk gutt.
Nå sier kartet gutt, så vi får se. Vet ikke kjønn enda, men fikk i går en sterk jentefølelse, så vi får se.
 
Nå som det er bekreftet jente i magen denne gangen, har det kinesiske fødselskartet faktisk hatt rett på alle 6 barna mine! :hilarious:
 
Oppdatering fra min side: fødselskartet har tatt feil begge ganger! Stod jeg ventet jente med første, fikk gutt. Stod jeg ventet gutt denne gangen, venter jente :happy:
 
Ny oppdatering herfra. Stemte ikke fra før. Det var gutt i følge kartet men fikk jente. Akkurat samme nå. I følge kartet er det gutt, men er en liten jente i magen her:happy:
 
Stemmer på meg! Litt skeptisk til om det er helt rett, da jeg fikk beskjed om at det "ser ut som en jente" og ikke "det ER en jente", men skal på UL i uke 28, så får dobbeltsjekket da ;-)
 
Stemmer på meg sånn aaaakkurat! :hilarious: Lillegutt ble unnfanget i februar, kun få dager før jeg fylte 30 år.
 
Feil på de to første, men stemmer nå på nr 3 faktisk :)
 
Back
Topp