Kinesisk fødselskart

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Noen som har prøvd kinesisk fødselskart i tiligere graviditeter, og som tør og sjekke nå?:D
Stemte med meg forrige sv.skap med jente, nå står det jeg får gutt:hilarious:
Gjerne skriv hva du tror å hva du fikk!
Tipper jente men karte sier gutt:hilarious:
Regn ut fra alder og unnfangelses mnd:D
upload_2021-4-15_16-11-43.jpeg
upload_2021-4-15_16-12-2.jpeg
 
Har null trua på sånt jeg :hilarious: Forrige gang skulle jeg fått jente i følge denne oversikten, men jeg fikk gutt :) Denne gangen skal jeg visst få jente står det :cat: Får vente å se da
 
Stemte ikke for meg! Står jeg fikk jente sist, fikk gutt.
Har heller ingen tro på akkurat dette xsmile9
 
Sa gutt sist - fikk gutt
Sir jente denne gangen - litt den følelsen jeg har så blir spennende å se :love017
 
Da skulle jeg hatt to jenter, hvilket jeg ikke har. ;)
 
Noen som har prøvd kinesisk fødselskart i tiligere graviditeter, og som tør og sjekke nå?:D
Stemte med meg forrige sv.skap med jente, nå står det jeg får gutt:hilarious:
Gjerne skriv hva du tror å hva du fikk!
Tipper jente men karte sier gutt:hilarious:
Regn ut fra alder og unnfangelses mnd:D
Vis vedlegget 354182
Vis vedlegget 354183
Det har stemt på alle mine 5 barn hittil!:joyful: Merkelige greier da:rolleyes: Hvis dette stemmer skal det bli jente nå:)
 
Sist skulle jeg fått gutt, men fikk jente. Nå skal det også bli gutt i følge kartet :hilarious: vi får se om det stemmer denne gangen.
 
På mine tre barn har de vist motsatt kjønn alle gangene :) så da blir det vel gutt denne gangen også :D
 
Viste gutt forrige gang, og det var en gutt :) viser gutt nå og, blir spennende å se
 
Forrige gang stemte det med jente.

Nå viser den jente, men jeg tror vi får gutt
 
Stemte ikke sist. Kartet sier jente nå så blir spennende å se da :happy:
 
Stemte med eldste: sa gutt, fikk gutt. Med mellomste stod det jente, men ut kom gutt :) Denne gangen er befruktningsdatoen midt i månedsskiftet, så jeg er litt usikker. Tror det var 28.februar, i så fall er det jente. Men jeg har egentlig ikke sånn veldig tro på dette. Ikke har det så mye å si hvilket kjønn det er heller :)
 
Har ikke stemt med noen av barna mine hittil, så har ikke noe tro på det der:hilarious:
I følge kartet skal jeg få jente denne gangen, men da blir det sikkert gutt siden jeg har fått motsatt kjønn de andre gangene også:p
 
Sist var jeg 17 år når jeg ble gravid, så hadde ikke noe kart å gå etter, nå skal jeg ha gutt i følge kartet. Blir spennende å se.
 
Stemmer for første mann. Vi fikk jente og den viser jente. Den sier jente denne gangen også. Men synes symptomene er så annerledes denne gang at jeg tror gutt.
Vi har ikke tenkt å vite kjønn før fødsel, så det blir spennede å se.
 
Last edited:
Den sier jente:Heartpink jeg tror gutt:Heartblue...så får vente å se:woot: Den har både hatt rett og feil hos meg før:wacky:
 
Stemte første gang, sir gutt nå også å jeg trur det er gutt nå også :)
 
Back
Topp