Kinesisk fødselskart

Den stemte på meg forrige gang, da ble det gutt. Ifølge kartet blir det jente denne gangen. Ville vært moro med en av hver da :D Men jeg er bare glad så lenge den lille er velskapt og frisk :love7
 
Stemte ikke med første, stemte på de to neste. Står jente denne gangen, men etter tre gutter har jeg liten troa på den:hilarious: men har ingen magefølelse da, hadde det ikke sist heller:)
Venninnen min og mannen hennes fikk 3 gutter på rad, nå hadde hun termin for noen dager siden med ei jente, så ingenting er umulig :love7
 
Venninnen min og mannen hennes fikk 3 gutter på rad, nå hadde hun termin for noen dager siden med ei jente, så ingenting er umulig :love7

Nei, absolutt ikke! :happy: Men tror jeg hadde blitt skikkelig sjokket:hilarious: men kjente det skikkelig sist graviditet, at kjønnet virkelig ikke spilte noen rolle, men gleder meg uansett EKSTREMT til oul for å finne ut hvem som bor inni der:D:Heartred
 
Jente i følge kartet ❤ stemmer faktisk med første barnet :p
 
Stemte forrige gang, ble gutt. Skal bli jente ifølge den nå.
Spent
 
Forrige gang skulle jeg få gutt, og fikk det! Nå skal jeg visst få jente og det hadde vært gøy om det stemte, men jeg tar det jeg får
 
Da blir d eventuelt gutt. Stemte med de to forrige men ikke med tvilling guttene vi mistet.
 
Back
Topp