Kinesisk fødselskart

Mimink

Elsker forumet
Hvilket kjønn får dykk med kartet? Og har det stemt med tidligere barn?

Hos meg stemte det med alle mine tre barn, og denne gangen står det jente [emoji7]


Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted.
Kartet skal være laget av en kinesisk vitenskapsmann for 700 år siden, og funnet i en kongelig grav. Originalen finnes i vitenskapsinstituttet i Beijing. Det sies at kartet skal stemme i 99 prosent av tilfellene.


Bruksanvisning: Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Husk at unnfangelsen finner sted to uker før forventet menstruasjon, eller når det regnes du er to uker på vei i svangerskapet.

IMG_0424.JPG
 
Stemte sist med jenta, denne gongen seie den gutt så blir spennende å sjå ;-)
 
Står jente:) Har egentlig en følelse på det også:) Blir spennende og se om det stemmer!
 
Står gutt på meg. Stemte med guttungen sist gang :)
 
Stemte ikke med første, da ble det jente, selv om jeg fikk beskjed 3 ganger at det var gutt. I uke 35 fikk jeg vite at det ikke var gutt likevel..

Med lillebror stemte det.

Denne gangen står det jente, og det er det jeg håper på også [emoji28]
 
Står gutt hos meg og jeg har hele tiden vært helt sikker på at det er en gutt så blir spennende å se :D
 
Stemmer med nr 1, gutt, så får vi se om det stemmer med at nr 2 skal bli jente da. Har guttefølelse!
 
Sniker, men svarer allikevel siden det har stemt med begge to her:p
 
Står jente - stemte med vår første.. blir spennende å se nå. Har egentlig litt guttefølelse [emoji6]
 
Jente på meg visstnok, blir spennende å se om det stemmer ❤
 
Stemte ikke med første, sto jente sist og jeg fikk gutt. Står jente denne gangen også, håper den får rett denne gangen... men jeg stoler ikke på den :angelic:
 
Stemte ikke sist, stod jente og jeg fikk gutt:) Står gutt denne gangen, så blir spennende og se! Samboer er helt sikker på at det er jente denne gangen :hilarious:
 
Har stemt med de andre! Har bare gutter. Nå står det jente og jeg håååper jo litt på det selvom det egentlig ikke spiller noen rolle:)
 
Back
Topp