Kinesisk fødselskart

I følge denne skulle sønnen min vært jente, og at jeg er gravid med gutt nå. Kanskje motsatt på meg [emoji6]

Stemte ikke med forrige ;) vil vise seg denne gangen! Det står også jente denne gangen.

Det stemte faktisk med begge de to første. Hvis det stemmer nå, blir det gutt. Får nå se!

jeg føler jente, sa dette til sambo og han sa: ja, jeg vet (kanskje ikke superfornøyd da han vil første skal bli gutt :angelic:)

kartet sier jente, så vi får se, passet med meg, sambo og søster faktisk :)

Passer med førstemann, det ble gutt[emoji4] Denne gangen sier det jente, så vi får se da til høsten, hva som skjuler seg i magen[emoji7]

Feil på første. Kartet sa jente, men det ble gutt. Nå sier kartet gutt, men det er vel like sannsynlig at det blir jente;) Artig læll!

Stemte på nr1, ikke på nr 2. Stemmer det denne gangen blir det jente :)

Ble feil med mine to første, så om det blir motsatt denne gangen også blir det jente. Men har følelse på gutt :)

Sønnen min skulle ha vært jente ifølge denne, også skal vi ha jente nå [emoji4] Alle rundt meg tror jeg skal ha jente så da får vi vente og se da.

Stemmer dette så blir det jente, selv om jeg er var bursdagsbarn rundt tiden for EL, så kan bli gutt også [emoji28]

Samme hva det blir, så lenge spiren holder seg frisk og rask til termin [emoji173]️

Er litt gøy å se om det stemmer, men er jo bare tilfeldigheter [emoji4] tenk de som får tvillinger og får en av hver [emoji28]

Stemte forrige gang, om det stemmer nå blir det jente, ifølge bestevenninna mi som visst har sjekka for meg :p

Stemte med datteren min forige gang, nå sier den gutt. Er jo 50/50 sjansen, så er ikke så rart den stemmer iblandt :p Men gøy uansett :)

Nummer 1 - for ung til å være på kinesisk fødselskart tydeligvis!?
Nummer 2 - Kinesisk fødselskart sier gutt, fikk gutt
Nummer 3 - Kinesisk fødselskart sier jente, fikk gutt
Nummer 4 - Kinesisk fødselskart sier gutt :)

Back
Topp