Kinesisk fødselskart

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted.

Trur DU det kan stemme? ;)

Les mer HER :)
 
Stemte med gutten sist, så hvis det stemmer nå og så blir det en ny gutt [emoji4]
 
Stemte ikke på nr. 1 og 2, stemte med nr. 3. Kartet sier jente nå.. vi får se [emoji4]
 
Stemte med første. Så får vi vente å se om det stemmer denne gangen også. :)
 
Jeg tror det er en god 50% sjanse for at den stemmer :dance008 jeg venter ei jente denne gangen hvis det stemmer. Jeg er litt usikker på om den stemte med nr 1 da unnfangelsen skjedde i mndskifte og jeg da hadde to alternativer. Den stemte derimot med barn nr 2.
 
I følge denne skulle jeg vært mamma til to jenter. Men jeg har en jente og en gutt. Kalenderen sier at nestemann blir en gutt, spent på å se om det stemmer :)
 
Her blir det jente [emoji6]
Men på en plass står det hva som er terminen og beregner utifra det. Viss terminen blir en uke før, stemmer det jo ikke..
 
Stemte ikke sist. Nå sier den at jeg skal få jente:)
Det sies at det er "mannen som bestemmer kjønnet", så jeg skjønner ikke hvordan de har regna ut dette. 50/50[emoji23]
 
Back
Topp