kinesisk fødselskart

Chevy

Forelsket i forumet
Her kan dere se hvilket kjønn dere får...hmmm.

Får se om det stemmer på ultralyden den 16. Mars. Jeg skal visstnok få ei jente, men er overbevist om at det blir en gutt. Me får sjå når den tid kommer [:)]

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Gutt på meg...! Dette blir spennende.

Den kinesiske kalenderen viser gutt på meg, men jeg tror det blir jente. Har sjekket kjerringrådene også og der er sier halvparten av dem at det blir gutt og halvparten jente. Tror egentlig det blir jente pga all kvalmen. Det stemte på mormor en gang i tiden, så jeg synes selv jeg har stor grunn til å tro at det med kvalmen vil stemme på meg også

____
Termin 120806

Vi får jente utifra kartet, men jeg tror vi får en gutt [:D] Blir spennende...men uansett...det spiller ingen rolle hva det blir.

man ska gå etter hvor gammel man var da barnet ble laget [:)]

i følge kartet får vi en jente. selv har vi en følelse på gutt. men det er akkuratt det samme hva det blir- håper bare babyen er frisk

Jeg ble Gravid da Jeg var 21 år, Og I følge den Kinesiske fødsels kalender er det omtrent umilig og få en gutt hvis du blir Gravid når du er 21 år.
Jeg ble det I Okt.
Men legen sah at han trodde at det var en gutt der..... [:D]

juhu.....
ifølge kartet blir det jente på osser. men har liksom en følelse på gutt jeg.... men det er akuratt det samme hva det blir. blir overlykkelig uannsett jeg.håper bare den lille er frisk og har det bra =)

Hei

i følge kalenderen stemte det at jeg fikk en gutt sist og da er det jente på meg denne gangen ;)
Men det er selvfølgelig viktigst at barnet er velskap, men det hadde vært morro med en av hver [:)]
Blir spennende å se etter hvert,,

Back
Topp