Kinesisk fødselskart

SJL

Andre møte med forumet
For dere som har barn fra før, stemte det kinesiske fødselskartet for dere ?:)) syns det er litt morsomt å se om sånt stemmer jeg da :D Jeg fikk gutt sist, og det stemte på meg :))

Stemte med meg sist :)

Fikk jente sist og det stemte :) sier jente denne gangen også. Så vi får se :)

Nei, mener jeg skulle hatt gutt i følge det kartet. :p

Har stemt på begge mine! Og nå skal jeg visst ha gutt i følge kartet :P

Sto gutt sist og fikk gutt, nå står det jente, så blir spennende å se :-)

Jeg skal ha to jenter og en gutt i følge kartet, har tre gutter. Nå skal jeg ha jente vist, magefølelsen sier gutt :p

Det spørs. Barnet ble unnfanget enten rett før eller rett etter nyttår, og jeg har bursdag i starten av januar, så det er umulig å vite om det stemte i grunn. Hehehe. :-D

Det stemte med nr 1 :)
Denne gangen var EL rundt 1. mai. Så om den ble unnfanget i mai blir det jente. men om den ble unnfanget i april blir det gutt :P

Det har stemt på to av to. Nå sier det gutt, men jeg drømte jente.

Er det ikke litt rart at det stemmer med så mange?? kan jo umulig være noe hold i det kartet liksom! !o_O

Hos meg har det vist motsatt på alle tre... Så skal jeg lese det av motsatt nå så kommer en liten gutt - spent på ultralyd til høsten for å sjekke :)

Ja det stemte sist og jeg ehm stoler vel kanskje litt på det nå og. I såfall blir det jente nr 2. Men kjønn er ikke viktig for oss :)

Stemte på første. Usikker på andre, siden jeg ble gravid i månedskiftet, slik at den ene sier gutt og den andre jente. Nå sier kartet jente, men ganske sikker på at det er gutt ;)

Back
Topp