Kinesisk fødselskart

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Får dere en gutt eller en jente i følge det?
Å dere som har barn, har det stemt før?

Jeg får en gutt :dummy:
og det har stemt med de 3 andre guttene vi har

Jeg får gutt:-)

Skulle fått to jenter med de jeg har fra før, fikk to gutter. Denne gange er det gutt i følge det kinesiske fødselskartet :-P

Kommer an på hvilket kart, men ifølge den på babyverden blir det en jente til. Det kartet stemte sist :) (men det gjorde de to andre jeg sjekket og, og de sier gutt nå)

Last edited:
Har to gutter fra før, stemte med første, men ikke med andre. Nå sier kartet jente.. Håper det er rett denne gangen..;)

Kommer an på hvilket kart, men ifølge den på babyverden blir det en jente til. Det kartet stemte sist :) (men det gjorde de to andre jeg sjekket og, og de sier gutt nå)

det finnes forskjellige ulike kart ja, det viste jeg ikke. hehe

det finnes forskjellige ulike kart ja, det viste jeg ikke. hehe
Har ihvertfall funnet 3 forskjellige :p hehe
Blir liksom feil å kalle det kinesisk fødselskart da, siden det tydeligvis ikke er kopi av originalen :p

Har ihvertfall funnet 3 forskjellige :p hehe
Blir liksom feil å kalle det kinesisk fødselskart da, siden det tydeligvis ikke er kopi av originalen :p

Haha heilt sant :D

Får gutt, får vente i spenning og se om det stemmer ;-)

Stemte med alle 3 her :happy: Står att vi venter jente denne gang og med tanke på formen så trur jeg veldig at det blir jente :)

Sier at jeg får gutt. Første barnet så blir spennende å se.

Samme her :D sier også gutt og er første. Mannen tror det blir jente og jeg håper jo litt på det hehe selv om dette nå ble veldig "politisk ukorrekt" må ofc føye til at jeg blir lykkelig uansett selvsagt!

Back
Topp