Kinesisk fødselskart

Ifølge kartet skulle jeg få gutt sist, og det fikk jeg. Denne gangen er det jente, men jeg tror gutt.

Det er uansett 50% for at det er riktig, og det er helt umulig at de faktorene der har noe som helst å si for hva slags kjønn man får.

Den viser gutt og selv føler jeg meg sikkert på at det blir det. Har følt det siden dag 1, men det gjenstår å se! Hehe sikkert helt feil! En kollega av meg kunne allerede lett se at hun venter gutt i uke 12!
Nå må bare tiden gå fort! Er så spent! :)
Jeg har også hatt veldig guttefølelse siden dag én, og kinakalenderen sier det samme. Men! I følge kjerringrådene/tegnene jeg fant i en babyverdenartikkel (tror jeg det var) så er veldig sterk følelse av at det er en gutt, et tegn på at det er en jente. Og motsatt. Og det samme med drømmer. Drømmer man at det er en jente, så er det en gutt.

Det er selvsagt bare tull, men litt morsomt også.

Stemte de to forrige gangene. Gutt og jente. Nå står det gutt. Blir spennende å se

Har dere troen på at kinesisk fødselskart stemmer? Det stemte sist svangerskap, da ventet jeg en gutt. Denne gang viser fødselskartet også gutt. Lurer på om det stemmer denne gangen også :p

Har det stemt med dere?

Jeg har ikke barn fra før :)

Hm. Der ble vel laget en tråd hvor vi skulle skrive hva fødselskartet sa g hva vi trodde selv, så kunne vi oppdatere i juni. Lurer på hvor den er. Skal lete litt :)

Jeg har ikke barn fra før :)

Hm. Der ble vel laget en tråd hvor vi skulle skrive hva fødselskartet sa g hva vi trodde selv, så kunne vi oppdatere i juni. Lurer på hvor den er. Skal lete litt :)

Ja, stemmer :) blir stilig å se om det stemte ;)

Det står at eg ska få jente. Håper so inderlig på det :) har en gutt fra før så hadde vert morro å fått jente denne gangen :)

Back
Topp