Kinesisk fødselskart

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Har dere troen på at kinesisk fødselskart stemmer? Det stemte sist svangerskap, da ventet jeg en gutt. Denne gang viser fødselskartet også gutt. Lurer på om det stemmer denne gangen også :p

Har det stemt med dere?

Stemte ikke sist med meg.

Stemte sist, fikk gutt.. Står jente nå så gjenstår bare å se :) jeg blir glad bare jeg får vite kjønnet! Hehehe

Sist gang viste jente, det stemte :)
Viser også jente denne gangen, så er spent :) Egentlig vært i guttemodus selv ;)

Blir spennende å se hvor mange det stemte på når spirene kommer til verden ;)

Det er jo litt morsomt både med fødselskalender og andre kjerringråd om hva som skal tyde på hvilket kjønn, og i og med at man bare har to alternativer, så vil det nødvendigvis stemme ganske ofte også.

Stemte ikke sist. Sto gutt, men ble jente. Står gutt denne gangen også, blir spennende å se :)

Hvor finner dere dette? ☺️jeg og vil prøve ☺️

Bare å google kinesisk fødselskart, så får du masse å velge mellom :)

Jeg fikk forresten også to forskjellige svar på to forskjellige nettsteder.

Nei jeg tror nok ikke helt på det! Ifølge kartet får jeg gutt hvertfall :)

Står gutt på meg, men både jeg og mannen føler jente..Så vi får se.

Stemte ikke sist. Det sier gutt denne gangen, men jeg tror jente :-)

Stemte på meg sist, men har ikke helt troa på sånt egentlig, selv om jeg ønsker jo at det kan stemme denne gangen :)

Den viser gutt og selv føler jeg meg sikkert på at det blir det. Har følt det siden dag 1, men det gjenstår å se! Hehe sikkert helt feil! En kollega av meg kunne allerede lett se at hun venter gutt i uke 12!
Nå må bare tiden gå fort! Er så spent! :)

Stemte ikke sist. Heller ikke alle de andre greiene med vann i kropp, form på mage, kvalme osv. I følge alt det skulle jenta mi vært gutt ;)

Back
Topp