Kinesisk fødselskart.

Gutt :-P

Jente.

Stemte på meg sist :-)

Gutt men det stemte ikke sist gang da, så har ikke troen
Det er faktisk mitt creepy for her har det stemt på alle venninner, på mitt barn og meg og mine søsken! mange tilfeldigheter.

Oi, ifølge denne får jeg en jente :dummy1::dummy1: Spennende å se om det stemmer

Sist skulle eg fått gutt men fikk jente.Så satser på at eg er omvendt denne gangen og da å får en gutt denne gangen ;)

Jente. Stemte sist gang, tydeligvis, men dette tror jeg fint lite på du.

Jente, stemte sist.

Stemte sist med jente,i følge denne blir det jente igjen..menn, de har jo trossamfunn 50% sjans på å få rett da,kjenner mange det ikke har stemt på.

Etter det kartet sist så sa det gutt.men ut kom ei jente :)

Ifølge kartet venter vi en gutt, men ifølge kartet skulle jenta som sitter på gulvet forran meg og leker, vært en gutt. Så kan ikke si jeg har troa på det :p

Det er bare på gøy altså. Jeg tror ikke på det jeg heller. Det blir litt som horoskopet eller tantes tarotlesninger; det er spennende eventyr men ikke noe mer :p.

Her er en kinesisk fødselskart nr 2 og i følge den får jeg en jente :happy:, så her er det bare å velge den man liker best!

http://www.thebump.com/chinese-gender-chart

Sist mente kartet at det skulle bli gutt, men ble jente. Nå sier det jente, så kanskje jeg skal regne med en gutt da :-)

Back
Topp