Kinesisk Fødselskart :)

Sier jente her, så blir spennende å se hv det blir, blir uansett glad for h*n som kommer;)
 
Jeg fikk jente første gangen. Å det stemte :)
Skal vist være jente denne gangen også.
 
Jente sto det sist og jente blei det. Står jente no også ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Det har stemt på begge de jeg har fra før (jente og gutt), og nå sier det gutt:)
 
Stemte første gang da jeg fikk jente, og ifølge kartet blir det jente denne gangen og :)
 
Sa jenta sist, og da stemte.
Denne gongen seie da og jenta, så får venta å sjå :p
 
stemte med de to første. hadde el 4 februar og da viser kartet jente denne gangen og :O
 
Her viser det jente, men jeg har en magefølelse på gutt :p fikk ikke sett forje gang, for var jo 17 da jeg fant ut at jeg var gravid og kartet gikk ikke så lavt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sist fikk jeg jente,men ut kom en gutt. Det kommer på jente denne gang også, men har følelsen om gutt
 
men jeg blir 29 når den babyen eventuelt blir født...om han/ hun kommer innenfor termindato...jeg har bursdag rett ved terminen...så da blir det litt vanskelig... er jeg 28 år..som nå så blir det gutt og om jeg er 29 jente :)
 
men jeg blir 29 når den babyen eventuelt blir født...om han/ hun kommer innenfor termindato...jeg har bursdag rett ved terminen...så da blir det litt vanskelig... er jeg 28 år..som nå så blir det gutt og om jeg er 29 jente :)
Du ska jo gå ut ifrå alder ved unnfangelse og ka mnd unnfangelse skjedde ;) Så har ingenting å sei kor gammal du e når du føde :)
 
Du ska jo gå ut ifrå alder ved unnfangelse og ka mnd unnfangelse skjedde ;) Så har ingenting å sei kor gammal du e når du føde :)
aha :) ja men da blir det gutt :) noe vi gjerne øsnker siden vi har ei flott jente , men uansett tar imot begge med stor glede
 
Viste feil sist:p nå er jeg jo usikker på el, så intet klart svar på kartet:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stemte ikke sist , sto gutt ble jente .. Nå står det gutt :)


Sendt fra Appen :)
 
første gang stemte det med at jeg fikk gutt, med nr 2 stod det at jeg skulle få jente men ut kom en gutt ;) nå har jeg ikke sjekket men skal sjekke nå :)
 
Sier gutt denne gangen
Stemte sist, så da er det bare vente og se om det stemmer denne gang:)
 
Fødselskartet stemte med meg, men stemte ikke med sambo ;) så jeg vet ikke om jeg skal stole på den ;) men jeg vipper stadig mellom gutt og jente ;)
 
Back
Topp