Kinesisk fødselskart

Hos meg viser den gutt :) har ingen formening enda om hva det er :) men håper det blir gutt :)
 
Kartet siter jente, har følelse på gutt.

Men er kun jenter i min familie :P
 
viser jente her, stemmer på de to forrige. I tillegg at jeg har blitt spådd før at jeg først skulle få gutt og deretter 2 jenter.. så veldig spent på om det stemmer denne gangen også. Samboern tror jente. Forrige gang trodde jeg det var gutt i begynnelsen, men ble jente. :) Veldig spennende altså! :) Klarer nok ikke å vente lenger enn ul for å vite kjønnet :) Nå vet jeg ikke helt, tror kanskje jente jeg også... Veldig spent merker jeg!!! ;)
 
Spiller forsåvidt ingenrolle om hva det blir heller :) MEn spennende!! har jeg nevnt det? :p
 
Sier jente på meg.. Er litt den følelsen jeg har selv også :) kartet stemte med de 2 andre ;)
 
Sier gutt for oss, men jeg tror det blir jente! Det er så alt for lenge til vi får vite det! Jeg er verdens dårligste på å vente :p
 
Sier jente på meg. Det gjor den sist og men da kom det en gutt :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
I forhold til kartet sier det jente :) Samboeren er også ganske sikker på dette, men jeg går bare med håpet om alt skal gå bra og barnet skal være friskt <3
 
Sist gang spådde kartet jente og det ble jente :-)
Denne gangen spår kartet at det skal bli jente igjen! Jeg håper på jente, men har guttefølelse.
Blir spennende å se :-)
 
Back
Topp