Kinesisk Fødselskart

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Har det stemt på dere?
Jeg fikk ei jente i august i fjor, og det stemte med det kinesiske fødselskartet.
Fler det har stemt for? :)

Stemte hos meg også sist. Da fikk jeg gutt, nå regnet jeg meg fram til jente. Blir spennende å se :)

Ja, fikk gutt i oktober11. Det som er litt rart, er jo at det går ut ifra morens alder, når det egentlig er faren som bestemmer kjønn. Menmen...gøy da ;-)

Hehe, ja, merkelig. Har regna frem til gutt denne gangen, så er veldig spent :) Koselig med en av hver :)

Det var feil den første gangen og riktig sist gang. Nå har jeg ikke sjekka.
Og det skal vel være flere typer av de kinesiske fødselskarta har jeg hørt?

Jeg ville tippe at den er riktig ca 50%.. :P Det er i allefall det inntrykket jeg har fått.

Vet ikke om det finnes fler, jeg har kun sett på dette babyverden har på sine sider :) De fleste jeg har snakket med har det vært riktig på, så jeg håper det er riktig for min del denne gangen også, da får jeg en av hvert kjønn og da er jeg ferdig med barn :p

kikka på forskjellige, men der viser det forskjellig også, så det er uvist om det blir jente eller gutt ifølge k kartet. hehe
det blir en baby verfall, om det ikke bor fleire inni der :p

Har fått to gutter, og kartet har sagt en av hver. Nå sier det jente igjen, men jeg tror jeg bare blir guttemamma da :p

Det er jo veldig kjekt! For da er du jo helt sikker allerede nå, på at det enten blir gutt eller jente! :D :D Eller kanskje en av hver. :p
Det er jo veldig kjekt! For da er du jo helt sikker allerede nå, på at det enten blir gutt eller jente! :D :D Eller kanskje en av hver. :p
Ja, veldig kjekt! Skjønner jo nå at disse fødselskarta alltid har rett ;)

Jeg fik jente sist, så det stemte, sier jente igjen nå, men vi får nå se...

Sist skulle jeg få gutt, fikk jente ... Men husket jeg sjekket med svigerinner og søstrer og alle de fikk jeg til å stemme.. Så jeg vet ikke hvorvidt vi kan "stole" på det eller ikke .. Men spennende å spekulere litt..

Hehe, så gøy. Stemmer med begge de forrige svangerskapene mine- kalenderen sier jente begge gangene og det er det jeg har fått:-)

Det ser ut til at jeg får enda ei prinsesse;-) jeg ser det at det skal godt gjøres å få gutt når man er 32år ved unnfangelsen (slik som jeg er) ;-) spennende å se om det stemmer denne gangen også:-)

Back
Topp