Kinesisk fødselskart

tresmåskjønne

Flørter med forumet
Hvilket kjønn sier kartet at dere venter, og stemmer det med magefølelsen?
Har det stemt de andre gangene?? :)

Her har det stemt de to andre gangene. Denne gangen sier det jente, og det er det magefølselsen sier og. Blir spennende å se :)

Trodde det stemte sist jeg, men det gjorde det ikke når jeg ser på kartet nå ;)
Nå kommer det ann på om jeg skal ta alderen da jeg ble gravid, da blir det jente. Eller skal jeg ta min nåværende alder, da blir det gutt, ifølge kartet. Spennende å se ;)

Tror det er en annen måte å bruke karte på var på en kinesisk hjemmeside en gang og leste at man skal plusse ett år over det året kvinnen er født i. Fordi i Kina er man ett år når man blir født også skal du ta med mnd unnfangelsen fant sted.

Eks: hvis du er 34 går så skal du være 35 år ifølge den kinesiske fødselskalender.

Når jeg gjør det på denne måten så blir stemmer det med begge mine gutter. denne gangen står det at jeg får jente denne gang, vi får se hva det blir om 2 mnd.

Stemmer med de to første, denne gangen sier det jente, og jeg har den følelsen. :)

Den sier jente på meg, det sa den sist også og d stemte :) spennende. Ingen følelser om hva d kan være enda

Den sier jente på meg, det sa den sist også og d stemte :) spennende. Ingen følelser om hva d kan være enda

Det stemte med de to første, tredje er jeg usikker; vet ikke om jeg hadde EL 31. eller 01., men dt ble ihvertfall jente og hvis EL var 31. så stemmer det også. Denne gangen sier det gutt og det sier magefølelsen min også ( selvom jeg har et bitelite håp om at det er jente :-))

Stemte ikke på meg. Stod jente og ut kom en gutt. Dennegangen sier den å jente. Så en får se på ordinær ul.

Har kun stemt på første. Da stod det jente og ut kom det en jente. Andre gangen stod det også jente men kom en gutt :-). Denne gangen står det jente men vi venter å ser hva det blir på ul :-). Vi har en av hver og barnet er planlagt så blir glad uansett men min egen magefølelse sier jente da men det er fordi jeg er ganske dårlig men så klart ingen garanti selvom

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Stemte sist,da blei det jente. Nå sier kartet at det skal bli gutt.

Det stemte ikke sist, da sto det gutt men jeg fikk jente. Denne gangen står det også gutt! blir spennende å se hva det blir :)

Stemte med jente her sist! Det sier gutt denne gangen! Blir spennende å se!! :cool:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Kartet viste gutt forrige gang, og det ble det :) denne gangen viser det også gutt, men jeg har jentefølelse, og ønsker meg en av hver! Blir spennende å se på UL :)

Stemte ikke med gutten min.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det kinesiske fødselskartet sier jente på meg enten jeg regner med min nåværende alder, eller med ett år eldre -slik som MiO04 sier man skal gjøre :)
Meeen vi får nå se ;)

Sist sv.skap var ikke alderen min der, så jeg har ingen tidligere erfaringer med kartet :)

Back
Topp