Kinesisk fødselskart

Såpebobla

Elsker forumet
Har dere sett på den og hva den sier kjønnet blir? :) Synes det er litt gøy jeg. Men det står forskjellig på om man skal se på mors alder ved unnfangelsen eller ved fødselen.. Så om det er min alder ved unnfangelsen spår den gutt, er det min alder ved fødselen spår den jente.. ;) Sist ble det gutt, og det stemte. Da var alderen min den samme under unnfangelsen og fødselen.

Dette stemte begge ganger tidligere.

Denne gangen stemmer det garantert:
Jeg ser det er to forskjellige kart, her får jeg gutt på den ene og jente på den andre.

Hvor finner man dette kartet? :)

Den sa jente sist, og da fikk jeg gutt :P Sier jente denne gangen også, så vi får se :)

Det stemte hos meg forrige gang. Da stod det gutt, og det ble gutt.. Står at det blir gutt denne gangen og, så får vi se om det stemmer :)

Jeg har også gutt på den ene og jente på den andre, så på meg stemmer det, får enten eller, garantert ;) hehe

stemte ikke sist. Nå sier det gutt. har ikke helt troen på det jeg da. :)

Den ene siser gutt hos meg :) Og på den stemte det sist da jeg fikk jente :)
Den andre sier jente, og kan ikke sammenligne med sist..
Så da gjenstår det bare å se ;) Jeg tror kanskje gutt denne gangen, siden det er så forskjellig fra sist svangerskap.. Men så skal en jo ikke sammenligne svangerskap heller ..

Jeg har en gutt fra før, har fått en kvinnelig intuisjon om at jeg bare får gutter og det kinesiske kartet viser også gutt.. så.. holder en knapp på gutt! :)

Stemt på meg de siste to gangene og denne gangen sier det jente... Vi får se, keg tror jente selv...

Det er nå en 50% sjanse for at den stemmer :D men den sier jente hos oss, og det er egentlig det jeg har på følelsen av også...Så det blir spennende å se når ultralyden kommer ;D

Jeg får gutt på begge jeg. Samme som sist, og da ble det gutt :) Men nå er det jo 50/50 da, så blir ikke sååå imponert om det stemmer altså :P

Oi, stemmer faktisk med begge mine to :) Så da blir siste ei jente ;)

Det stemte ikke forrige ganskli følge kartet skulle jeg hatt gutt, men har en nydelig prinsesse. Denne gangen sier det ene kartet gutt og det andre jente... Får bare vente i spenning og se.

http://www.margaretha.no/butik/default.asp?gclid=CJGf69uJ67MCFaJ3cAodqhMAgA
Denne sier jeg skal få jente denne gangen :)
Denne sier snuppa skulle bli jente - og det ble hun :)
Denne sier første mann skulle vært en gutt - men det ble en jente :)

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/
Denne sier også at jeg skal få jente denne gangen :)
Denne sier snuppa skulle vært en gutt - men det er hun ikke :p (her er jeg veldig i grenseland da unfangelsen skjedde rett rundt bursdagen min, så den kan egentlig stemme)
Denne sier førstemann skulle blitt en gutt, men gullet ble ei jente :)

Ifølge denne får jeg en jente nå. Vi får se til sommeren om det stemmer! :)

Back
Topp