Kinesisk fødselskart

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
Hva sier det kinesiske fødselskartet om deg? Hvilket kjønn er det i magehulen i følge det kinesiske fødselskartet? : D Her skal det visst bli ei jente! Spennende å se på ord. UL : D

Kartet sier gutt, så blir spennende å se:) Skal få jordmor til å skrive kjønnet på en lapp på ordinær ul, så skal vi se på den på julaften <3

jeg har funne 2 forskjellige kinesisk fødselskart, å den ene sier gutt å den andre jente :p

Kameen89 skrev:
jeg har funne 2 forskjellige kinesisk fødselskart, å den ene sier gutt å den andre jente :p

Samme her :) Men tidligere har de begge stemt både på gutten og jenta!

Til nå har de 2 kinesiske fødselskartene vist feil.. Så har ikke trua på at de stemmer denne gangen heller..

Stemte forrige gang! Denne gangen sier begge jente og det er det jeg tror selv også ;)

Btw: det ene kartet tar utgangspunkt i morens alder under unnfangelse, mens det andre er morens alder når hun føder!! Sånn at dere leser av rett ;)

På tidlig ultralyd så det ut til at vi får jente,men kartet sier gutt! Så blir spennende å se på ordinær ul.. :D

Alle plasser vise d gutt sjå meg! D blir spennande å sjå!:-)

Viser gutt her ;) Det stemte med guttene sist også... Vi får se om det stemmer igjen da ;)

Viser gutt her, så blir spennende å se om det stemmer. Har ikke helt bestemt oss for om vi skal få vite kjønnet på ul.

Her viser kartene forskjellig :) ene e gutt og andre er jente. Det stemte forje gang når det ble gutt. så blir spennende å se. Har fått UL den 4 Des. :)

Jeg har finni en som sier gutt, men jeg har skikkelig jentefølelse (hatt helt siden starten). Merker at jeg tar det for gitt nesten, og ubevisst tenker på "ho", ser på kjoler osv - veldig rart! Blir veldig spennende å se hva det faktisk blir :) Men kan noen legge ut linker til der de har funnet de forskjellige kalenderne? EDIT: Fant hvertfall tre forskjellige nå, og alle sier gutt! Men det er jammen lett å tolke feil. Noen går ut fra mors alder ift når hun selv ble unnfanget, andre "vanlig" alder, og så er det forskjell på om det er alderen hennes ved barnets unnfangelse eller termin. Blir endel muligheter ut fra det. Jeg tror ikke noe på sånt, men er morsomt å sjekke ut uansett!

Kartet seier jente og det er det same som eg trur også.
Korfor eg trur det er ei jente, litt med at eg på denne tida er ikkje så dårleg som eg var med forrige, då eg venta gut. Var heller ikkje så dårleg første gongen eg venta jente heller. Også, viser hjerteslaga på rundt 160 slag i minuttet. Jenta mi låg på 155 og gutten på 135. Så ja, trur det er ei jente til inni her :-)

sitter her og googler mange fødselskart - og får motsatt på ALLE! ingen som stemmer på meg....

Back
Topp