kinesisk fødselskart

Piasnuppa

Forelsket i forumet
Noen som har erfart om dette har stemt? Det stemmte for meg sist gang, sto at jeg skulle få jente, og det fikk jeg og. Nå står det at jeg skal få gutt....har ingen følelse men blir spennende å se om det blir gutt :)
Noen flere det har stemt eller ikke stemt for?

Det har stemt med begge mine. Hvis det stemmer denne gangen også blir det gutt igjen ;) Vet om mange det har stemt på!

Det er 2 forskjellige kart og de har stemt 2 ganger før begge to. Denne gangen viser det ene gutt og det andre jente :P
Men vet det er bare en da! :)

Det er 2 forskjellige kart og de har stemt 2 ganger før begge to. Denne gangen viser det ene gutt og det andre jente :P

Det stemte på meg også sist. Da ble det gutt. Denne gangen er jeg spådd å få jente. Blir spennende å se. :)

Det stemte ikke på meg. Sist skulle det bli en gutt og jeg fikk en jente.Denne gangen står det jente.Kanskje den virker motsatt på meg:)

Den stemte på meg sist. stod gutt da og det ble det.. denne gangen står det jente :) så da får vi se om det stemmer :)

Det stemte ikke her. Stod at jeg skulle få jente, men fikk en gutt ;-) Nå viser det at jeg skal få en gutt... Blir spennende å se!!!

Har ikke stemt på meg, ene viste gutt og d andre jente og motsatt igjen på gutten... Så har ikke veldig stor tro på de!

stemte på meg sist, da sto det jente. og eg fekk jente.. Denne gang står det og jente, så får se om det stemme denne gangen og.. ;) 

Har stemt de to forrige gangene. Først gutt, så jente og nå står det jente. Blir spennende å se :-)

Det har stemt begge gangene her, jenter begge gangene. Nå står det jente nå også, så det gjenstår å se da! :)

Stemte begge gangene på meg også. Nå har jeg ikke sjekka, det må jeg gjøre! :-)

Sa jente sist, ble jente. Sier jente denne gangen, så får vi vente å se :)

Back
Topp