Kinesisk fødselskart - hva sier det du venter?

Den det er linket til her sier gutt, men de andre jeg sjekket sier jente.

Har selv en følelse på at det blir jente denne gangen og :happy:
 
Hmm... eg testa det ut på dei to andre barna mine no. Og det stemte godt. Først gutt, så jente. Og no seier han jente... svigerinna mi seier også at eg venter jente pga ho har sett bak i hårfeste på jenta mi [emoji4] blir kjempespennende å sjå.. [emoji173]️
 
Kartet sier gutt. Har 2 jenter fra før, derfor tenker jeg at jeg sikkert får en jente til.
Magefølelsen sier ingenting[emoji6] vi tar det som kommer[emoji173]️
 
Gutt. Den sa gutt forrige gang også, men da ble det jente.
 
Jeg har to søte små gutter, og venter min 3.
den kinesiske kalenderen sa at min 1. Fødte skulle bli gutt og det stemte, min 2. Fødte skulle bli jente, ble gutt og den jeg venter nå skal bli gutt, jeg føler jente. Så her stemmer den fifty/50 veldig spent på hva nr. 3 blir, da!! Ul den 28
 
Jeg har to søte små gutter, og venter min 3.
den kinesiske kalenderen sa at min 1. Fødte skulle bli gutt og det stemte, min 2. Fødte skulle bli jente, ble gutt og den jeg venter nå skal bli gutt, jeg føler jente. Så her stemmer den fifty/50 veldig spent på hva nr. 3 blir, da!! Ul den 28

Noe av det samme her. For det første sier forskjellige kinesiske fødselskart forskjellige kjønn. Hvem som er orginalen aner jeg ikke.

Alt 1 sier:
1fødte jente - ble jente
2fødte gutt - ble jente
3fødte jente - tror det blir gutt

Alt 2 sier:
1fødte gutt - ble jente
2fødte jente - ble jente
3fødte gutt - tror det blir gutt
 
Jente, og det sier magefølelsen og. Kanskje ikke så rart når vi har to jenter fra før..
 
Litt usikker på unnfangelse mnd, da det kan være september eller oktober. Pappaen er helt sikker på at det blir jente. Noe som kalenderen DENNE viser på begge mnd. ;) Har sett en kalender som viser noe annet.
 
Back
Topp