Kinesisk fødselskart. Har du testet? :)

PS: Det finnes mange variasjoner av kartet asså. ;)

Denne gangen står det gutt på meg, og det gjor det sist også, men da ble det jente...

Det står gutt for oss, men siden jeg iflg kalenderen er gutt og mannen er jente, så betyr det kanskje at resultatet skal tolkes som jente? :P

sist stemte det ikke, da viste kartet jente mens jeg fikk gutt.. denne gangen ligger jeg midt mellom to mnd, så det kan egentlig slå begge veier.. spennende er det uansett! :D

Stemte med første som er gutt . Med nr to står det jente med det ble gutt. Nr tre står det jente så får se på ultralyd

Blir gutt på oss hvis vi kan stole på det! Tror også det er gutt pga dette svangerskapet er så anderledes enn sist (var jente da) og pga vi hadde sex bare timer før eggløsning ;) men både gutt og jente er like velkommen :)

I følge dette kartet skulle sønnen min vært jente, og jeg venter jente denne gang, kanskje det betyr at vi får en gutt til:D

Det står at jeg skal få gutt :) Blir spennende å se :)

Det står at det blir jente, men det stemte ikke med sønnen min, så blir spennende å se på ul når den tid kommer :)

står gutt...:p stemte sist.. håper ikke det stemmer nå.. vil ha en jente :D

Kalenderen sier gutt, men har tatt feil med de to første, så da blir det vel jente da... Er egentlig det samme for meg hva det er inni der så lenge den kommer ut hel og frisk! Har en av hver fra før så dette er uansett en liten bonus! Alle vennene mine som har fått barn nå har fått gutter så det kunne jo vært kjekt med en liten kompis til dem, samtidig hadde det jo vært koselig med en liten lillesøster. Men i familien vår kommer det flest gutter, så det blr vel helst det hos meg også!

har fått jente som svar på alle de forskjellige jeg har tatt :)

Stod gutt på meg! Så får vi se :) Sist stod det jente, og da ble det det også ! Men må innrømme at jeg har dårlig tru på sånt gitt

Back
Topp