Kinesisk fødselskart eller andre kjærringråd ift kjønn

tingeling00

Flørter med forumet
Mailykke <3
Er det noen som har tro på det?
Dere som har flere barn eller allerede vet kjønn, stemte det kinesiske fødselskartet? Antall hjerteslag i minutte?
Noen andre ledepinnet for å snike på kjønnet? :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det er hvertfall 3 forskjellige slike kart. Så en finner jo alltid et som stemmer hehe. Eneste jeg tenker er at det er annet kjønn enn sist fordi jeg er verre denne gangen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

det som er inne på babyverden sine sider stemte ikke med nummer 1. Det stemte heller ikke med hjerteslagene. ut fra begge to skulle nummer en blitt ei jente, men det ble altså gutt. denne gangen står det i kartet at det skal bli en gutt. så det blir spennende å se neste uke hva det blir :)

Sist stemte det med det kinesiske fødselskartet og antall hjerteslag i minuttet. Jeg var også syyykt kvalm og kastet opp flere ganger om dagen i 11 uker. (Jente)

Denne gangen skal det tydeligvis bli gutt i forhold til det kinesiske fødselskartet, og kvalmen er mindre intens denne gangen.

Men jeg tror uansett ikke på noe av dette :P hehe

På nr 1 var det feil på hjerteslag og på fødseleskartet man finner på bv..

Det stemte med det kinesiske fødselskartet sist :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her stemmer hjerteslag.. Stemte med nr 1 og stemmer nå.. Venter jente nr 2 nå.. Har også vært veldig kvalm med begge.. Forrige gang visste vi ikke kjønn, men jordmor på sykehuset kunne si at det kom en jente når jeg skulle begynne å presse.. Hun må da ha sett det på hjertelyden?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hjertelyden stemte med begge mine, det gjorde det kinesiske kartet også :) men hjertelyden denne gangen sier jente og kartet sier gutt :p

Kvalm var jeg med gutten, men kastet ikke opp slik jeg gjorde med jenta, denne gangen var oppkastet og varigheten lenger enn noen av de andre gangene. Søsteren min fikk gutt, enda hun kastet opp konstant. Så kvalme/oppkast tror jeg ikke helt på etter jeg vitnet til søsteren :p

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Jeg var 29 ved unnfangelsen, men ble 30 ca 3 mnd etter. Hvis det beregnes alder ved unnfangelse så får jeg liksom gutt, mens beregnes det alderen min ved fødsel så får jeg jente :P Noen som vet?

Kartet, hjerteslagene og mageformen stemte med begge mine, denne gangen sier kartet gutt og hjerteslag jente, så blir spennende :)

Last edited:
Jeg har hjerteslag teller på dopplere min :) Det sies at jentene har høyere puls enn guttene, jente mellom 150 og 160 og gutt mellom 130 og 140

Jeg tror ikke på noe sånt, verken mageform, formen til den gravide og alle de andre tegnene vi kan se etter!
Men når det er sagt har jeg vært inn å sett på litt forskjellig forde :)

Det kinesiske fødekartet stemte ikke på meg.
Ikke så veldig mye av de andre typiske symptomene som skal gi en pekepinn på hvilket kjønn man venter.

Iflg det kinesiske fødekartet skulle vi hatt gutt, men ul i går viste jente:))))
Termin 1/mai.

Hjerteslag på babyen har hittil vært på 149-160.

Satt å googlet og fant hvertfall 5 forskjellige kinesiske fødselskart, noen med mors alder ved unnfangelsen og noen ved fødsel.
Så en finner jo alltid en som passer.
De fleste sier jeg venter jente, men et par viser gutt

Sent from my iPad using BV Forum

Stemte forje gang, både det og hjerteslagene. Denne gangen gangen sier begge deler gutt, så blir spennende å se hva det er som skjuler seg i magen :)

Stemte på hjerteslagene sist.. Men ikke på kartet.
Nå er hjertelyden tilsvarende gutt, så får se da ;)

Back
Topp