Kinesisk fødselskart♡

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
I følge det kinesiske fødselskartet, får du gutt eller jente?:Heartblue:Heartpink

Bruksanvisning: Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Husk at unnfangelsen finner sted to uker før forventet menstruasjon, eller når det regnes du er to uker på vei i svangerskapet.

Screenshot_20230327_102144_Samsung Internet.jpg

Jeg er 38 år, og ble gravid rundt 10 mars, så den viser jente på meg :Heartpink

Jente ❤️
Har to jenter fra før, og det har stemt på begge de.

Jeg har 5 barn..stemte på de to første jentene, men ikke på gutten som kom etter de(da viste den jente). Stemte på gutten som kom etter(den viste gutt), men stemte ikke på nr 5 som var gutt(viste jente). Så det har stemt 3 ut av 5 ganger :hilarious: stemt med 60%, da:p

30 år og unnfanget i mars, så sier jente ♡
Har to stk fra før. Første sier gutt, men ble jente, og på nummer to sier den gutt og ble gutt :)

Jente igjen gitt! Ble spådd tre jenter (til sammen, ikke samtidig), så litt skremmende om det faktisk er sant :p

Det stemte ikke med mine to første, så jeg tenker motsatt :laughing002 Denne viser gutt nå, så da blir det vel jente!

Viser gutt og det er det jeg litt håper på og en liten glede i desember som er en trist måned for svigerfamilien ❤️

Denne viser gutt, men på de to andre står det jente, og de er gutter. Så kanskje det er motsatt på meg :p

Står gutt, men stemte ikke de to forrige gangene, så får vi se nå :p

Back
Topp