Kinesisk fødselskalender

Hvis jeg ser på denne kalenderen iforhold til mine to stemmer det. Første var gutt og andre var jente. Om det skulle stemme denne gangen er det en jente.. [emoji4]
 
Hvis den faktisk sammer så blir det gutt denne gangen. Vi har jente fra før så det hadde vært stas med en av hver, selv om jeg blir like glad om jeg får ei jente til :)
 
I følge denne skulle jeg fått gutt sist og fikk jente, mens nå står det jente, så da satser jeg på at det er en liten gutt har i hvertfall en helt annen form nå og totalt forskjellig start på svangerskapet enn sist.
 
Hos meg viser den jente på begge jeg har fra før, men jeg har en av hver :)
Viser jente igjen nå, blir spennende å se!
 
Stemte sist da jeg fikk ei jente, og nå sier den gutt! Har følelse på gutt også:)
 
Stemte på meg på førstemann :) "visste" det i tillegg. Nå viser det jente, og det er samme følelse jeg sitter med, så det blir spennende å se :)
 
Stemte ikke på noen av de to jeg har fra før.
 
Om den stemmer får vi en liten gutt [emoji4] Blir spennende å se om det stemmer!
 
Stemte sist, står at det skal bli jente denne gangen og. Hadde ikke forundret meg siden jeg føler meg like kvalm og j**lig denne gangen og :p
 
Er det meg som ikke får opp hele bildet her? Ser ikke mer enn til 35 år o_O Er jeg for gammel ifølge kineserne? xsmile8
Den stemte ikke med førstemann ut ifra denne tabellen hvertfall..:dummy:
 
Stemte sist, da ble det jente. Denne gangen sier det gutt, men magefølelsen min sier jente [emoji4]
 
;)
Er det meg som ikke får opp hele bildet her? Ser ikke mer enn til 35 år o_O Er jeg for gammel ifølge kineserne? xsmile8
Den stemte ikke med førstemann ut ifra denne tabellen hvertfall..:dummy:

Jeg måtte google, og fant en kalender som gikk lenger enn til 35:)
 
;)

Jeg måtte google, og fant en kalender som gikk lenger enn til 35:)
Fant den, og med beskrivelse på hvordan man bruker den! Haha - det er jo unnfangelsestidspunkt, ikke mnd barnet er født :hilarious: Og da stemte det med førstemann, og blir ifølge tabellen gutt denne gangen også. Passer jo bra med mine antakelser :joyful:
 
Back
Topp