Kinesisk fødselskalender

En tråd i 'Mai 2018' startet av Turbotrolla, 17 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

IMG_1459.PNG Har denne stemt for dere før? Hva venter dere nå i følge denne?

2. Qvini Flørter med forumet

Stemte på første med at det var gutt, og skal ifølge denne ha nok en gutt! Håper litt på en gutt og ei jente, siden det er to!

• Liker Liker x 1
  3. Sia Forelsket i forumet

Gutt[emoji4]

• Liker Liker x 1
  4. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Stemte ikke med han jeg har fra før, ifl dette skulle han vært jente :) Ifl denne skal det bli jente nå og :)

• Liker Liker x 1
  5. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Har stemt på alle mine så det blir spennende om det stemmer denne gangen også, i såfall skal denne spiren bli ei jente :dummy1:

6. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Stemte sist. Så stemmer den nå blir det jente igjen [emoji6]

7. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Måtte sjekke på meg og mine søsken. Ble halvparten rett og resten ikke ;-)

8. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Jente [emoji171] er den følelsen jeg har og, men det gjenstår å se [emoji13]

9. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Gutt[emoji4]

10. Regnbuefrue Flørter med forumet Assistert-jentene

Jente om det stemmer :)

11. Kakkelhøns Glad i forumet Mailykke 2018 Augustbarna 2021

Det finnes mange varianter av kinesisk fødselskalender. I følge denne skal jeg få jente, men de fleste andre viser gutt :dontknow

12. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Stemte ikke med forje da den sa jente og vi fikk en gutt. Nå sier den også jente så det blir spennende og se [emoji4]

13. MarianneGj Glad i forumet Mailykke 2018

Kommer fram til at det skal bli gutt, stemte begge de andre gangene med at det var jente. Jeg har nå for meg at mannen bare kan lage jenter, så det blir spennende å se om det snur denne gangen xsmile9

14. Gravid nr 3 Betatt av forumet

Sto jente sist, men da fikk jeg gutt. Denne gang står det gutt, men satser på jente denne gangen

15. Kvakkis Elsker forumet It's gonna be May 2019

Står at det blir jente :)

Last edited: 17 Sep 2017
  16. RosaPosa Forelsket i forumet Mailykke 2018

Stemmer ikke med forrige, står at det skal bli jente nå. Men tror det finnes mange forskjellige varianter av kartet [emoji13]

17. Cille- Elsker forumet Mailykke 2018 September To Remember

Gutt[emoji7] håper litt på gutt[emoji16]

18. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

Stemte ikke sist [emoji4] så regner ikke med det stemmer denne gangen heller [emoji12] Dessuten har jeg nok sett en annen variant, for denne sier gutt (denne gangen) mens det andre jeg så sa jente... [emoji848]

19. Lycketott Flørter med forumet

Stemte ikke på meg med nr 2. Første jeg fikk var jeg kun 17 år, og den kalenderen går ikke så langt bak [emoji1]

20. Lycketott Flørter med forumet

Jeg mente 16. Er jo fra unnfangelsen. Men hadde fyllt 17 når hun ble født [emoji4]

Del denne siden