Kinesisk fødselskalender

Number3

Andre møte med forumet
Noen som har sjekket den kinesiske fødselskalender ? Tror jeg fant den på babyverden sine sider.
Ut ifra alder på mamma ved unnfangelse og mnd barnet ble unnfanget, vet de kjønnet.....
Jeg har 2 barn fra før og begge 2 stemte. For denne gangen blir det en jente til hvis det stemmer. Jeg er i værtfall utrolig dårlig så det stemmer kanskje.....
Noen andre som har sjekket ?

Stemte ikke sist på meg, blir spennende å se om det stemmer denne gangen:)

Tror den sa jente sist. Men da var det gutt. Viste gutt nå

Alle mine har skulle vært gutter og den i magen blir gutt i følge kartet. Jeg har to jenter og en gutt.

Det stemte med første, men ikke andre, så...

Synes det er gøy å sjekke opp sånt, men tror egentlig ikke på at det er riktig.. Uansett så er det jo 50/50

Morsomt med sånne. I følge den får jeg ei jente. Men håper i grunn jeg får en gutt for har arvet gutteklær nok til første året :p med 5 guttebeibier å arve fra så hadde det vært veldig praktisk :p men trengs også flere jenter i slekten ;)

Morsomt med sånne. I følge den får jeg ei jente. Men håper i grunn jeg får en gutt for har arvet gutteklær nok til første året :p med 5 guttebeibier å arve fra så hadde det vært veldig praktisk :p men trengs også flere jenter i slekten ;)
I følge noen skal jeg ha jente, andre gutt. Ut ifra om man ser på alder ved unnfangelse eller fødsel. Men her trengs det flere jenter på mannens side av familien, da det omtrent kun er gutter. Min slekt er veldig stor med mye gutter og jenter. Jeg har omkring 30 søskenbarn hvor det er en fin mix, samboer har bare 5 hvor 4 av de er gutter, han har to onkler og bare en tante. Jeg derimot har 2 onkler og 8 tanter, hehe.

Ifølge den skal jeg visst ha ei jente. Og jeg som har sånn følelse på gutt ;) Kanskje mamma får rett?

Har stemt med begge jentene. Denne gangen viser den også jente :-P Stemte ikke med nr 1.han blei gutt :-)

Hos meg viser den gutt, og jeg har holdt en finger på det helt fra dag 1 at det nok er en gutt, så er spent å se om oul kan fortelle oss noe om ikke lenge! :-P

Nå vet jeg alder på eggets eier, men fordi det har vært fryst, vet jeg ikke når unnfangelsen skjedde. Vi er gravide med donor :)

Ifølge denne venter jeg en jente igjen :) har ingen følelse på kjønn selv :)

Ifølge denne blir det jente, blir spennende og se! Hadde først en følelse av gutt men nå aner jeg ikke :)

Back
Topp