Kinesisk fødselkart

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Tror du på det, har det stemt før (om du har vært gravid før)?

Her har det stemt alle tre gangene, og denne gangen står det gutt, men jeg håper det kun har vært tilfeldigheter tidligere, og at det ikke stemmer [8D] Hehe kjenner jeg har lyst på jente...men gutt er fint det også [:D]

Er uansett en 50/50% sjanse [8D]

Tror du din stemmer, eller vil du at den skal stemme? Og ikke minst, har den stemt tidligere? [;)]

har stemt begge gangene her[:D] står gutt nå, men er det samme for meg hva som kommer[:D]

stemte ikke på meg, fikk gutt på den testen, men fikk jente når jeg fødte..
E ble så glad når den ble gutt, så ble litt sånn åja, jaja, når det var jente på ul[8D]

Det blir jo spennende å se da videre, vi skal ifølge det kartet ha en gutt :) Ønske om ei jente er stort men så lenge barnet er friskt så har det ikke noe å si i det hele tatt :)

Sist gang stod det jente, og denne gangen gutt[8|]

Fikk gutt sist gang, så kanskje jeg får jente nå da?[:)]

Sist stod det jente og stemte. Står jente nå også så skal bli spennende å se [:D]

Sto gutt på det ene i alle fall, usikker på om det var gutt eller jente på det andre, sist jeg var gravid. Det ble gutt.

Har ikke sjekka denne gangen, må finne dem frem...

*google*

Fant bare det ene nå, det sa jente på den forrige, som beviselig er gutt, og jente på denne jeg har i magen nå også...

Forrie gang var jeg får ung til å se det... Begynte på alder 18, og jeg var 17 år da... hehehe:) Men nå står det gutt:)

stemte sist.. står gutt denne gang, har veldig guttefølelse og så vi får se om det stemmer [:)]

Sist gang stod det jente, og det stemte. Det gjør det denne gangen også så vi får se[:)]

Har stemt begge gangene på meg først jente og så gutt[:)]
Og nå står det jente, så vi får se[8D]

her har det stemt alle 2 gangene
jente, gutt og nå sier den jente
så spennende og se da

[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Virker som det varierer litt...[:D] Hehe håper på jente jeg, skal ikke lyve å si noe annet...men er glad uansett. En baby er en baby, og mitt barn er mitt barn, samme hvilket kjønn det er [:D]

yepp samme hva som kommer bare det e friskt og alt e bra
det e det viktigste
[;)][;)][;)]velkommen uansett

ORIGINAL: Brannjente

yepp samme hva som kommer bare det e friskt og alt e bra
det e det viktigste
[;)][;)][;)]velkommen uansett

Jepp jepp, couldnt agree more...[:D]

Stemte sist gang at jeg skulle få en gutt [:)] denne gangen sto det jente, så vi får se om det stemmer denne gangen [:)] hadde vært artig med en av hver. Ellers så har det stemt på alle jeg kjenner [:)]

ORIGINAL: theani

Stemte sist gang at jeg skulle få en gutt [:)] denne gangen sto det jente, så vi får se om det stemmer denne gangen [:)] hadde vært artig med en av hver. Ellers så har det stemt på alle jeg kjenner [:)]

Ikke si det da, vil jo at det ikke skal stemme denne gangen [8D]

sist stemte det her....[:D] gutt... ble gutt.... nå sier d jente... men jeg aner ikke.... ingen følelse på d...

Sist stod det gutt, og vi fikk gutt. Nå sier den jente... Og jeg har tippet på jente. Symptomene mine er helt omvendt av hva de var sist, og mye tydeligere. Jeg visste ikke at jeg var gravid før i uke 8-9 sist, og merket ingenting til det bortsett fra litt ømme pupper. Nå har jeg fått masse kviser, kjempe ømme pupper, blir fort kvalm, masse "liv" i livmora, jeg kjenner kjempe godt vonde/gode lukter osv. Så jeg har tippet på jente ut i fra hvordan jeg føler meg. Blir spennende å se på UL! 

Back
Topp