Kinesisk fødekart

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Det stemte ved mitt første svangerskap. Jeg er denne gangen selv "sikker" på at det blir en gutt til, og det er det samme som kartet sier.... Spennende å se

Kinesist fødekart sier jente og ringtesten viser gutt[emoji3] Så blir spennende å se hvilken som har rett[emoji4]

Den har stemt på de 3 jeg har. Håper ikke den stemme denne gangen, da den sier at det blir en gutt til[emoji23] hadde vært kjekt med en jente og[emoji39]

Er førstegangsgravid, og kartet sier jeg skal få ei jente. Håper det stemmer [emoji173] Blir spennende å se

Dette stemte ikke på meg sist, ei heller magefølelsen min..
Så jeg tror ikke noe før oul denne gangen [emoji7]

Kartet sier jeg får jente, det tror jeg selv også[emoji4] Blir spennende å se hva det blir[emoji173]️

Kartet sier jeg får jente. Det er det jeg alltid har sett for meg når jeg tenker på barn, så er veldig spent på om det stemmer :)

Kartet sier jente. Jeg tror gutt [emoji4]

Kartet sier jeg skulle hatt en av hver, jeg har to jenter. Nå sier det nok ei jente (som ikke hadde vært en overraskelse etter å allerede fått to). Vi får se.

Kartet viser jente, hadde blitt lykkelig og glad om det faktisk stemmer [emoji1]

Det viste riktig sist (jente), og det viser jente nå. [emoji4] spennende å se om det stemmer.

Back
Topp