Kinesisk fødekart

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Dere som har barn fra før, stemte det kinesiske fødekartet hos dere med tanke på kjønnet dere fikk?

I mitt første svangerskap vet jeg ikke siden jeg var bare 17 år, og kartet ikke går på så ung alder

I det andre stemte det.

Å i dette skal jeg vist nok ha jente om det stemmer :)

Det stemte på første, ei jente. Spent denne gangen, for ifølge fødselskartet blir det jente nå også. ;)

Stemte ikke første gang, andre og tredje gang stemte det. I følge kinesiske kartet skal jeg få jente..

Det stemte andre gangen, men ikke første.

Nå sier det jente, men jeg tror på gutt denne gangen. :) Vi har i allefall prøvet oss på det. :P

Første gang her, ifølge kartet sier det jente. Hadde vært artig da samboers 2 søsken kun har fått gutter (5 stk).

I følge kartet skal det bli jente nå og vi har ei jente fra før. Kartet sa jente da og ;) Men av en eller annen grunn syns jeg ting virker annerledes nå og innbiller meg at det er gutt :P

Stemte på de to første, men nå lyste det rosa på kartet og jente var eneste alternativ mnd før/etter, og UL i uke 13 viste tydelig en liten tissefant, så tror ikke den stemmer helt denne gangen:joyful: Gjenstår å se på oul om det synes like tydelig da:dummy:

I følge det skulle vi hatt jente-gutt-jente. Men vi har to jenter og vet foreløpig ikke hva nr. 3 er

Back
Topp