Kinesisk fødekart

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen som har sett på bv sitt?
stemte sist gang. sto jente på kartet og ble jente :)
men denne gangen hadde jeg bursdag i unnfangelsesmnd så da vet jeg ikke hvordan jeg leser av kartet.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Stemte sist med jente, står også jente denne gangen ;-)

Ser ut som jente her. Stemte sist gang også :)

Litt morsomt, jeg har jo satt i fryseegg, og de er opprinnelig unnfanget i februar, så da blir det gutt.. men skal man regne med "innsettet" som unnfangelsesmåned, så blir det jente :p

Hvis jeg hadde EL da jeg trodde jeg hadde det blir det jente. Hvis EL var senere blir det gutt :p

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Litt morsomt, jeg har jo satt i fryseegg, og de er opprinnelig unnfanget i februar, så da blir det gutt.. men skal man regne med "innsettet" som unnfangelsesmåned, så blir det jente :p
Samme her :-P Bare mars i stedet for :-) God sjanse til å bli riktig da ;-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Stemmer forresten ikke med hu jeg har nå :-) Etter det kartet skulle hun ha vært gutt :-P

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Stemte sist, stemmer det nå får vi en jente til :)

feil på begge mine.

nr 3 ventes 21.02.14♥

Har stemt på begge mine..

Nå viser den at jeg skal ha gutt, noe jeg selv tror stemmer :)

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Det stemte på meg sist, da ble det gutt. Nå viser det jente.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ser det stemmer på han født i -07, og i følge kartet skal da denne bli en jente, noe som stemmer med magefølelsen min.

Kartet viser at vi får en gutt <3 Men jeg har termin 03.februar... er jo mulig at termin kanskje er i januar?
Samboeren blir nok fornøyd tenker jeg. Han har sagt at det blir gutt. Så det blir jo spennende :-P Jeg er fornøyd uansett! <3

Stemte ikke her...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Har AKKURAT samme utgangspunkt som deg her... Freaky, men spennende å se om det stemmer på noen av oss det kartet - og for å se om det er unnfangelse eller innsett som "teller" :D :P

Back
Topp