kinesisk fødekart.

Helenuzz

Betatt av forumet
Noen som "unnfanget" et barn når de var 21 ? ser at det kun er 1 mnd på gutt og resten jente ! Stemte på 1 mann. har kartet stemt på dere ? :)

Stemt to ganger før med meg, og hvis det blir rett igjen blir dtte ei litta tulle, noe som stemmer med følelsen!

Det har ikke passet i det hele tatt på meg.
I følge dette kartet skulle jeg hatt to gutter nå.
Jeg har to jenter.
Da kartet nå sier jeg skal få jente, så blir det vel gutt denne gangen da :P

Stemte ikke på meg. I følge begge to kartene jeg sjekket, skulle jeg hatt en gutt, men endte opp med en nydelig prinsesse. Hvis det stemmer denne gang får vi gutt ;) det stemmer faktisk på veldig mange av vennene mine da. ;)

Stemte ikke på min nummer 1 jaffal :P

Det stemte med meg når jeg var 21.
Hva håper du å få? Hva sier kartet at du skal få?

Spennende å se om det stemmer da! :-)

Stemte ikke med største,  kartet sa gutt, men det var ei jente. Med nummer 2 stemte det,  det var gutt. Nummer 3 sier jente- så får vi se da;)

Spiller ingen rolle hva det blir, vi har en av hver:)

På nr 1 var jeg 23 - det stod jente og det ble jente .

På nr 2 var jeg 26 - det stod jente og det ble gutt .

Nå på evt nr 3 så var jeg 28 og det står jente, så det blir spennende å se da om det stemmer. Vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal vite hva det blir før evt fødsel. Vi har jo en av hver og så lenge barnet er frisk så er ikke kjønnet så viktig for vi har jo allerede gutt og jente

det stemte på væsla :)

og den sier jente denne gangen også. noe som magefølelsen min sier.
jeg har alltid tenkt jentenavn, og jeg får meg ikke til å tenke på guttenavn nå.
tenker alltid på magen som henne, og har så magefølelsen på at vi søstre...

gjør jo ikke noe, har tatt vare på alt av klær, så praktisk om det kom ei jente til :)

Stemte på meg å, stod at det ble jente, og det ble det.
Står også denne gangen at det blir jente, så blir spennende å se om det stemmer :)

Den sa det ble gutt sist å det stemte, den sier at vi får eg jente nå :-) spennende om det stemmer :-)

Har en gutt fra før, så må jo innrømme at det hadde vært koselig med en jente! :) Det står at det blir jente :) sjekket det kinesiske kartet på barnimagen.no eller noe.. og der var det 92% sjangs for og få jente.. Blir spennende og se.. :D

Det 'artige' er jo at det finnes flere forskjellige kinesiske fødselskart...

Også stemmer det vel i omtrent 50% av tilfellene, tenker jeg.

Men jeg er jo spent på hvem som bor inni der nå...

Ifølge kartet er det denne gangen en jente

Back
Topp