Kinesisk fødekart...

LappLina

Glad i forumet
VIP
Marshmallows 2022
Noen som har tro på dette? 

Jeg har sjekka den nå, og min første skulle vært jente i følge den, og han er gutt ;) 
Mulig det var i grenseland da...

Og vis det stemmer så blir dette en gutt, men går med følelsen av at dette er ei jente, og pappaen er overbevist om at det er ei lita jente der :) 

Det stemte med mine to barn første gutt og andre jente, men jeg tror vel kanskje mest på tilfeldigheter jeg :P men jeg må vel ta en skjekk denne gangen også  litt artig er det da

Nei, det tror jeg ikke noe på, og det stemte heller ikke på min gutt. Men den treffer sikkert riktig i ca 50 % av tilfellene!

det stemte her, men hvet ikke hvor mye jeg tror på det :P ifølge den skal det komme en jente nå ;) så blir spennende ;)

Det viste jente på meg sist, fikk gutt. Denne gangen viser det gutt, kanskje jeg får jente da? ;-)

Det stemte på første barn, fikk jente.. Denne gangen sier det at jeg skal få en gutt.. så får vi se da..
MEn ja, det er jo 50% sjanse for at det stemmer så kanskje ikke så overraskende om det stemmer.. ;)
Men tror nok jeg heller stoler på UL bilder, selv om det har vist seg at det ikke alltid stemmer også da. En kollega av meg fikk barn for litt siden, og de hadde fått hørt at det var gutt men så kom det ei lita jente gitt ;)

Det dumme er at det er et kinesisk fødselskart på BV, og et på BiM, og de viser forskjellig!
På meg stemte BiM sitt sist, ikke BV sitt.

Det stemte med bv sitt på første. Hvis det stemmer denne gangen også får vi en gutt.

Det stemte med bv sitt på første. Hvis det stemmer denne gangen også får vi en gutt.

Hvis jeg skal se på det kartet som stemte sist, så får vi en gutt

Stemte sist, og fikk en gutt. Men har en følelse av jente denne gangen, men kartet vister gutt denne gangen også :)

Back
Topp