Kinesisk fødekart

verteline

Elsker forumet
Hvilket kjønn får du i fhl til det kinesiske fødekartet? Jeg skal ha gutt etter kartet men stemte ikke sist, skulle da ha jente Å fikk gutt! :D må si at jeg tror ikke så Mye på det, men morsomt å se:)

Den sa jente sist og det stemte. Sier jente nå, så det blir spennende å se. 

Sa jente sist og fikk jente - står også jente denne gangen også, spennende å se :p

Jente

Skal man bruke den som tar utgangspunkt i alder ved termin eller unnfangelse? Sier jente på den ene, og gutt på den andre.. :)

Hos meg sier det jente - og har alltid trodd at jeg skal bli jentemamma!
Blir like glad uansett

minnie2 skrev:
Skal man bruke den som tar utgangspunkt i alder ved termin eller unnfangelse? Sier jente på den ene, og gutt på den andre.. :)

Unnfangelse, tror jeg

Labambie skrev:
Den sa jente sist og det stemte. Sier jente nå, så det blir spennende å se. 

Samme her

Tidlig enda, men kanskje det blir et jenteforum. Hehe...

Har testet ut 3 forskjellige kart med 2 forskjellige svar så dette tror jeg er bare tull

kula1882 skrev:
Har testet ut 3 forskjellige kart med 2 forskjellige svar så dette tror jeg er bare tull

Nææh, tror man skal ta det med en klype salt. Hehe...

Det har stemt to ganger tidligere for meg, men velger å tro at det er en tilfeldighet :) men men litt artig å se alikavell. Så tester jeg positivt snart må jeg vel se igjen :D

Jente :)

Det sa jente sist gang og det var rett. Denne gangen skal det visst bli en gutt, så den som venter får se :)

Det sier jente, mannen sier jente (han har gjettet riktig før) og jeg sier ja takk uansett hva som kommer.

Back
Topp