Kinesisk fødekart og natron testen

Jepp. I følge den er det visst en jente. :happy: Har også tatt ringtesten som sa jente. Men natron testen vet jeg ikke hva er?

Jepp. I følge den er det visst en jente. :happy: Har også tatt ringtesten som sa jente. Men natron testen vet jeg ikke hva er?
Natron testen er at man tar 2 ts natron i en kopp og tisser oppe i :happy: Bruser det eller legger seg ett skum lag på toppen er det gutt. Skjer det ingenting er det jente.
I følge kartet blir det jente og når jeg tok natron testen skjedde det ingenting, men så rørte jeg i den (var redd natronen lå på bunn :facepalm:) og da kom det bitte litt skum men det brusa ikke. :joyful: Så tolker kanskje den som jente også :rolleyes: :D

Vedlegg

• IMG_2017-04-29_11-40-37.JPG
    IMG_2017-04-29_11-40-37.JPG
    467,5 KB · Visninger: 37
Natron testen er at man tar 2 ts natron i en kopp og tisser oppe i :happy: Bruser det eller legger seg ett skum lag på toppen er det gutt. Skjer det ingenting er det jente.
I følge kartet blir det jente og når jeg tok natron testen skjedde det ingenting, men så rørte jeg i den (var redd natronen lå på bunn :facepalm:) og da kom det bitte litt skum men det brusa ikke. :joyful: Så tolker kanskje den som jente også :rolleyes: :D
Hmm.. spennende! :happy: Må testes :D

Har du prøvd ringtesten også?

Kartet hadde rett forrige gang! Denne gangen sier den en gutt Spennende !

Ifølge kinesisk fødselskart står det jente. Det gjorde det sist også, men ble gutt :) har ikke prøvd ringtesten eller natron ennå :p

Prøvde ringtesten og den sier jente :) det sier magefølelsen også. Blir spennende å se på oul i slutten av juli/begynnelsen av august [emoji173]

Til meg har natron, det kinesiske fødekartet OG ringtesten stemt med begge mine :) stemmer de siste denne gang blir det jente :)

Kartet har vært feil på de to første, og viser nå jente på meg nå. Så da blir det sikkert gutt [emoji23][emoji106]

Back
Topp