Kinesisk fødekart, hvilket kjønn får du?

Cea

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Bare for gøy!

her skal man gå utifra mors alder ved unnfangelse, og måneden du ble gravid, der linjene møtes, ser du kjønnet kartet spår at du skal få ☺️

Jente hos meg!

hvilket kjønn får du, i følge kartet?
 

Vedlegg

  • 99BEDC5A-632C-4141-8941-8E322AA81043.png
    99BEDC5A-632C-4141-8941-8E322AA81043.png
    3,8 MB · Visninger: 62
Jeg får gutt :)
 
Jeg får gutt. Fikk jente forrige gang, og det stemte. Kanskje ikke så rart, når det er 50% sjanse for å treffe, men moro likevel;)
 
Jeg får gutt. Fikk jente forrige gang, og det stemte. Kanskje ikke så rart, når det er 50% sjanse for å treffe, men moro likevel;)

så gøy! Faktisk så sier de at det er 49% for jente, og 51% for gutt

forskere tror at det er fra naturens side, ettersom det oftere er guttebabyer som blir syke og dør i graviditeten, eller når de er unge, fordi de er mer risikosport mennesker, enn det motsatte kjønn!

leste det her om dagen
 
så gøy! Faktisk så sier de at det er 49% for jente, og 51% for gutt

forskere tror at det er fra naturens side, ettersom det oftere er guttebabyer som blir syke og dør i graviditeten, eller når de er unge, fordi de er mer risikosport mennesker, enn det motsatte kjønn!

leste det her om dagen
Det stemmer nok! Det fødes litt flere gutter enn jenter, men det jevner seg ut innen de er 25 år eller noe sånt, av de grunner du nevner.
 
Gutt her, stemte med førstemann :happy:
 
Jente. Har også skikkelig på følelsen at dette blir jente!

Skulle ifølge kartet blitt jente sist også, men det var en gutt :)
 
Jente viser den.
Har 2 jenter og 1 gutt så hadde håpt på 1 gutt til men blir like gla for jente.
Denne har stemt med alle de 3 andre barna
 
Så gøy! Vi må oppdatere her når vi vet kjønn gøy å se om det stemmer!
 
Gutt, har ikke stemt noen av de andre gangene.. men ifølge ramzi metoden er det og gutt.. blir spennende å se :wideyed:
 
Back
Topp