Kinesioteip!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Idag skal jeg til akupunktør/jordmor og sette på kinesioteip for bekkenløsninga mi :) Fikk tips om det her inne, og jeg er spent på effekten. Hadde vært greit å slippe vondt bekken helt fram til mars!

Det håper jeg også, for fytterakkern som jeg ser ut :b Åtte (8) svarte teipbiter på ca 70 cm jevnt fordelt på rygg, hofter, lår og mage.. Det her KAN påvirke sexlivet mitt ;) Men hvis det funker så skal jeg nok overleve å se litt teit ut.. Oppfølgingstime til uka for å se an effekten. Mulig vi prøver akupunktur etterhvert også. Noen som har erfaring med akupunktur mot bekkenløsning?

Idag skal jeg til akupunktør/jordmor og sette på kinesioteip for bekkenløsninga mi :) Fikk tips om det her inne, og jeg er spent på effekten. Hadde vært greit å slippe vondt bekken helt fram til mars!
er du å sykemeldt pga d?

er du å sykemeldt pga d?
Nei, jeg vil se om det her funker først. :) Og nå anbefalte ho akupunktør/jordmora at jeg ba om tilrettelegging på jobb fra nå, og det vet jeg at jeg får. Så blir vel bare til at jeg får 35% svangerskapspenger for de titimers helgevaktene, så slipper jeg å sykemelde meg :)

Nei, jeg vil se om det her funker først. :) Og nå anbefalte ho akupunktør/jordmora at jeg ba om tilrettelegging på jobb fra nå, og det vet jeg at jeg får. Så blir vel bare til at jeg får 35% svangerskapspenger for de titimers helgevaktene, så slipper jeg å sykemelde meg :)
okey :-) hva jobber du med ? jeg ble 50% sykemeldt i en månde pga bekkenøsning. men det fungerte ikke..så ble 100% fra i dag ut månden..jeg jobber 100% på et sykehjem..

Jeg er fengselsbetjent. Nå blir jeg plassert i en vaktboks med overvåkingskameraer og telefonavlytting i stedet for avdelingstjeneste. For å følge innsatte til besøk og helse, løpe på alarmer av ymse slag er det greit å kunne gå ;) Så nå får jeg spesialtilpassa stol og skrivebord som kan justeres. Pluss litt muligheter for å reise meg opp å gå litt når jeg trenger det!

Kjedelig å ha så vondt altså :(

okey :-) hva jobber du med ? jeg ble 50% sykemeldt i en månde pga bekkenøsning. men det fungerte ikke..så ble 100% fra i dag ut månden..jeg jobber 100% på et sykehjem..
Hvorfor tar du ikke ut svangerskapspenger i stedet for å bruke opp sykedager? Føler du deg bedre om noen uker kan du jo bare gå tilbake i gradert stilling igjen hvis det er sånn :)

Skrik ut om det hjelper :)
Sliter selv veldig med bekkenet denne gangen.
Har du gått til fysioterapeut også?
Jeg venter på time. Jordmor skal sette nåler på meg neste kontroll. Håper på effekt :)

Skrik ut om det hjelper :)
Sliter selv veldig med bekkenet denne gangen.
Har du gått til fysioterapeut også?
Jeg venter på time. Jordmor skal sette nåler på meg neste kontroll. Håper på effekt :)
Will do! :) Går ikke til fysio; her hopper jeg rett på det som høres enklest ut ;)

Har du merket noen forandring?? :)

Merka lite eller ingen bedring! Og teipen er ganske fæl å ha på.. Skal tilbake til hu dama på fredag, så får gi det til da; men foreløpig ikke den effekten jeg hadde håpa på!

Back
Topp