Kinder Happy Hippo... Hvooooor????

Oceania

Elsker forumet
Jeg elsker denne sjokoladen... men den finnes jo bare i kinderkalenderen... noen som vet om den fåes kjøpt noe sted? eller bestilt noe sted??? fant den på amazon og ebay... men lurer på om noen vet om noe annet sted den kan skaffes [:)]

nei men vet minde har de, men husker ikke under kas merke.
fikk smake for noen år siden

ååå jeg kommer ikke på navnet akkurat nå, men kinder(tror jeg det er) har en type sjokolade som har samme type "kjeks" med innhold i...bueno?!

ORIGINAL: ~kaos~

ååå jeg kommer ikke på navnet akkurat nå, men kinder(tror jeg det er) har en type sjokolade som har samme type "kjeks" med innhold i...bueno?!

Ja men den er ikke like god[8D]

ORIGINAL: ~kaos~

Det er IKKE det samme.. Hippoene har sjokolade inni seg, Bueno noe nøtte-dritt..

HI, jeg har helt siden jul skulle poste en heeelt lik trådog glemt det.. Applaus! De er SÅÅÅÅ gode!!! [:D]

kjøper på ebay jeg:) betaler vel ca 40 kr pr pakke inkl frakt.
helt ok pris synns jeg:) kjøper noen pakker igangen!
elsker happy hippo;)

ORIGINAL: maryjoleen

kjøper på ebay jeg:) betaler vel ca 40 kr pr pakke inkl frakt.
helt ok pris synns jeg:) kjøper noen pakker igangen!
elsker happy hippo;)

40 kr pr pakke? en sånn 5 pk mener du?
Det var jo ikke så ille, jeg tenkte bestille mange, men da ble det ca 10 kr for en liten sjokis.. synes det ble litt mye.. så ditt alternativ er litt billigere..hvis det er 5pk..

gidder ikke lete selv men har dere sett her, eller jeg kan ikke se for da blir jeg for sjokoladesyk[8D]
http://goodcandy.no/index.php

Jeg bruker å finne de på tax free'en, så det blir liksom det nærmeste å finne dem her til lands...

Faen, de er så digg!!

ORIGINAL: Tøsa FTW

Jeg vet de har den på sparbutikken på amadores, men det er kanskje litt langt unna? 

Ja, det blir dyr sjokolade isåfall.. haha[:D]

lenah: de har ikke den der heller [:(]

Blir nok ebay på meg da... skulle ønske de kunne komme til norge!!!!!

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Finner de alltid i utlandet bare:-)

Jepp.. her i Tyskland for eksempel [;)][;)] edda bedda haha..
De er knallgode! De koster vel 10-15 kr pakken i butikken her.

Fant en del tyske siden som selger de til den prisen, men da er frakten sviiiinedyr.. [&o]

ORIGINAL: Toggolino

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Finner de alltid i utlandet bare:-)

Jepp.. her i Tyskland for eksempel [;)][;)] edda bedda haha..
De er knallgode! De koster vel 10-15 kr pakken i butikken her.

Fant en del tyske siden som selger de til den prisen, men da er frakten sviiiinedyr.. [&o]

Du har ikke lyst til å poste noen pakker?

De har i Ålesund (dvs de hadde før jul), men det hjelper kanskje ikke så mye?

ORIGINAL: Lywenta

De har i Ålesund (dvs de hadde før jul), men det hjelper kanskje ikke så mye?

Hvis jeg ikke kan sette meg i en tidsmaskin så hjelper det ikke så mye nei[:-]

MEN Toggolino Toggolino über alles.... Du kan jo tjene penger på å selge/sende til oss!!! hehe..

Back
Topp