Kinarestaurant i Horten/Tønsberg??

Amiee

Elsker forumet
Noen som vet om en bra kinarestaurant i disse områdene? Fkk så sykt lyst på kinamat når jeg leste ene inlegget her![:D]

den har åpnet igjen etter brannen, men den er stengt nå fordi eieren mistet søsteren sin så det er begravelse osv..

men de har en i tbg som har god mat... den ligger i øvre langgate, i andre etasje. gå forbi vita osv, også ligger den på venstre side når man kommer fra torvet

Tusen takk!! Så ingen i Horten.. Litt lengre til Tønsberg enn Horten, men hva ofrer man ikke for litt kinamat! [;)]
Vet kanskje dere noe om de indiske restaurantene i Horten og tønsberg, om dem er bra? Har så lyst å prøve indisk mat, men er litt redd for at jeg ikke liker d.. Er jo ikke helt d samme som Uncle bens Korma liksom..! [;)]

Golden China i Tbg er bra da... Om du ikke har årna deg kinamat allerede[;)] Vi var og spiste der på fredag, yummie innbakt kylling i sweet&sour... mmmmmm

Se HER....

Har kun vært på en som heter Hong Kong house i Horten.. God mat der altså! [:)]
Vet det er en til, men har aldri vært der og spist..

Den indiske i tbg er veldig bra, heter bombay tandori. Ligger på vei ned mot brygga.

Her har jeg vært maaange ganger. Kjempegod mat og bra service. Det liigger også en ved jernbane stasjonen i Tønsberg. Det er vel mere en kafe, men de har også veldig god mat[;)]

Back
Topp