kims baconsnacks

*yummymummy*

Gift med forumet
noen som har smakt denne?

Jeg elsker sånn bacon chips som de selger på kinoen, og håpte jo at det var sånn.
Men dette er jo det værste jeg har spist av chips. Stein harde og med ettersmak[:'(]

Liker ikke de jeg heller. First-price sine er derimot gode.

da må du kjøpe snick snack bacon snacks. Blank og oransje pose. selges i coop butikkene. knall god[:D]

Det der er jo ikke det samme som du får kjøpt på kinoene i det hele tatt, det der er jo ren svor! [:D]
Så det kan ikke akkurat sammenlignes, men...

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

Det der er jo ikke det samme som du får kjøpt på kinoene i det hele tatt, det der er jo ren svor! [:D]

ja, fant ut det ETTER jeg hadde kjøpt dem.
Fysj for noe møkk!
Men allikevel spiser jeg dem[8|][:'(][:o]
Kan ikke akkurat kaste dem heller[&:]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

ja, fant ut det ETTER jeg hadde kjøpt dem.
Fysj for noe møkk!
Men allikevel spiser jeg dem[8|][:'(][:o]
Kan ikke akkurat kaste dem heller[&:]

Hahahaha, er det nå jeg skal si "Alt går i grisen"??? [:-][:D][:D]

ORIGINAL: turtles

da må du kjøpe snick snack bacon snacks. Blank og oransje pose. selges i coop butikkene. knall god[:D]

ja, det der er med baconsvor(ekte fritert hud!) [8D] det du mener er vel bare sånn potetmelchips med baconsmak[:D]

ORIGINAL: pandalise

ja, det der er med baconsvor(ekte fritert hud!) [8D] det du mener er vel bare sånn potetmelchips med baconsmak[:D]

fysj!!! nå ble jeg direkte kvalm her...[:'(]

ORIGINAL: Dollysmurfen

Hahahahahaha!!! Ler høyt!
Gikk på samme smellen selv for lenge siden. Styggeste skvipet jeg har vært borti!

Det beste baconsnackset er fra Party Food i slike gjennomsiktige poser. Men finner de ikke lengre![:@]

Det er det beste, men Rema har byttet merke[:@] Men de nye er ikke så ille de heller[:)]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: pandalise

fysj!!! nå ble jeg direkte kvalm her...[:'(]

Jeg elsket de der før, helt til jeg fant en bit i posen med STEMPEL! Slik de har på grisene [&o]

Back
Topp