kiloene kommer til å rase av her

VilSåGjerne

Forumet er livet
for eg eier ikke matlyst. har ikke lyst på noen ting....... e så kvalm[:'(]

eg var å skulle handle på torsdag,og ka fikk eg kjøpt? masse frukt,ett brø og en pakke skinke. og huset e tomt for mat....

så skulle eg handle igjen i går,og samboer måtte være med. og ka fikk vi kjøpt? jo, brød,fårepølse,en kylling og noen koteletter og brus......

og huset e fremdeles tomt. egsa nei til all mat samboer kom med forslag til......

så en ting e jo positivt,at noen kilo må forsvinne no[:)]

Dersom det er det du trenger og har et par kilo til over så der jo det vel og bra, jeg hadde heller ikke matlyst gikk ned 2 kilo, men behovet er ikke så stort hos meg. Men et par kilo skader ikke. Dt er jo ikke bra å være for tynn heller, det er bra og ha litt fett rundt hoftene også, har lest at det er bra for fosteret, men det skrives jo så mye rart, dersom er for tynn er det lettere å abortere, en det er det vel kanskje med fo mange kilo også.

Men lykke til, men ikke glem og spis du trenger energy i denne sprøyteperioden, man kan bli trøtt nok av medisinene om man ike skal bli slapp i tillegg. [;)]

eg ser ikke feit ut men sjokk e eg[&:] har bmi på 29. og må bare legge til at han legen på hausken sa at eg ikke var stor[:D]

men eg har no ca 15 kilo å ta av så eg må bare rase i vekt, men tenker på samboer eg, han må jo spise ute hver dag no,for han må jo ha næring[:D]

Back
Topp