Kiloene å passelige bukser?

Lillemor88

Betatt av forumet
Jeg lagt på meg ett kilo, å de fleste buksene mine er skikkelig stramme! Hipp hurra for tights å baggy pants!! Hvordan har dere det??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her passer buksene fint enda, men tenker om et par uker vil det nok begynne å sitte stramt, da må det nok vurderes å finne noe annet å ha på :-)

Passer buksene uten problem :) tror jeg har lagt på meg 0,4kg eller noe :p nå skal jeg til syden i 2 uker, så får se etter det om jeg må bytte ;)

Veier det samme men har fått skikkelig mage, ryddet i skapet hin dagen for å ikke bli dritsur hver morgen så tenkte jeg å rydde vekk det som ikke passet. 1 bukse passet og omtrent 99 passet IKKE!

Gått opp nesten 4kilo og ingen bukser passer. Meeeeen ikke bekymret, gikk totalt opp 10-12 kilo i begge mine svangerskap

Mine bukser passer også enda.. Har et par stk som begynner å bli trange i livet :p Men har bestilt en deilig joggebukse fra me&i å gleder meg til å flytte inn i den! :D

Jeg har endel baggy bukser som passer ennå, men olabuksene har jeg måtte legge bort. De strammer for mye over magen. Jeg har uansett gått til innkjøp av 2 mammabukser, og de er jeg veldig glad i :-)

Jeg får buksene på, men det er ubehagelig, så jeg går bare med joggebukser om jeg kan.

alltid trodd man ble fortere større med andremann men her passer alle buksene enda gitt! stramme har de alltid vært så begynner å lure litt nå som eg e i uke 13, kor magen blir av :P har en heile haug me gravidebukser fra forrige svangerskap liggande då, men kvie meg te å gå me de, syns d e lite lekkert :P

Back
Topp