Kiling i tissen?

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Hahah, vet det er et VELDIG merkelig spørsmål! :P Men har dere opplevd en kilende følelse i tissen? Nesten litt som dere blir pirra opp? :P Har det noe så sykt nå, så får ikke sove :P Så er fryktelig slitsomt, siden jeg har hatt en dag med et par steeeerke kynnere, så masse energi, for så å bli helt slapp, og nå så få litt energi igjen pga denne følelsen som holder meg våken :(

Venter en liten prins i mai<3

Hehe, ja har litt av det her pluss masse stikkinger både foran og bak:)
Modnes nok for harde livet for oss:)Hvor langt er du? Jeg er 36+3.

Heheh, da håper jeg virkelig at det er modning ja :) Jeg er 37+3 idag, så er rimelig lei også :P

Kjenner det igjen, og det er ikke så rart ;)

Det pumpes en god del blod ned i vagina, så kjønnslepper og klitoris vil hovne opp som ved opphisselse. Dette for å strekke og klargjøre før fødsel. Denne pulseringen av blod ned i disse følsomme områdene, vil gjøre at du føler deg kåt, selv om du kanskje ikke er det.

Om man sliter med å få orgasme, kan dette være en mulighet til å få kjent hvordan det er. Mange kvinner opplever at det er enda lettere å få orgasme i denne tiden med de følsomme slimhinnene, så det er bare å kose deg om du orker :)

(Jeg jobber med dette, så jeg har en del info om temaet om noen lurer ;) )

Ahaaa, da fikk jeg litt mer svar ja :P Bare syns det var så irriterende når jeg underlivet nesten føltes som pirret opp, mens jeg overhodet ikke hadde lyst på noe kos, hahah :P Men da vet jeg jo hva det er hvis det skjer igjen :)

Har ikke kjent kiling, men stikking, men merker også at det er lettere å få meg i "humør" selv om jeg i utgangspunktet ikke orker sengekos :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja var på føden igår kveld, og fikk beskjed om at smertene og plagene jeg har skyldes modning :)

Ikke så mye kiling som stikking, men joda, det skjer masse rart nedentlig for tia.

Back
Topp