Kiler i magen

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Hei! Jeg er 14 uker på vei i morgen. Den siste uka har jeg ved to anledninger kjent pittesmå bobler i magen, eller noe som kiler. (Vanskelig å forklare) - dette skjer samtidig som at pulsen min går opp. Jeg lurer på om det kan være babyen jeg kjenner.. :) noen som har opplevd liknende? Eventuelt når og hvordan kjentes de første bevegelsene ut hos deg?

Uke 14 var det også kiling, litt sånn ubehagelig egentlig! Blitt veldig mye sterkere nå i uke 15 og kjenner det godt fra utsiden. Bare å glede seg<3 verdens beste følelse <3

Hei! Jeg er 14 uker på vei i morgen. Den siste uka har jeg ved to anledninger kjent pittesmå bobler i magen, eller noe som kiler. (Vanskelig å forklare) - dette skjer samtidig som at pulsen min går opp. Jeg lurer på om det kan være babyen jeg kjenner.. :) noen som har opplevd liknende? Eventuelt når og hvordan kjentes de første bevegelsene ut hos deg?

Kjenner igjen den boblende følelsen du beskriver. Har kjent den en gang i uke 15 og en gang nå i uke 16-17, veldig gøy :)

Vil tippe det er babyen din ja:) Mye kiling her også

Jeg kjente det for første gang på torsdag, da var jeg 16+5<3 og har kjent det hver dag siden.. og på lørdagskvelden (uke 17) skulle samboeren kjenne på magen bare for gøy, og da kom det et lite spark både jeg(såklart) og han kjente<3 Er så herlig å endelig få bekreftet at det bor noen der inne :D

Var slik det var i starten her også. Helt sånn vagt! P så blir det bare mer tydelig som ukene går :) jeg fikk mitt første skikkelig spark i går. Jeg klødde på toppen av trusekanten. Klødde utenpå trusa, å det laga en sånn skrape lyd :) å da fikk jeg skikkelig spark i magen ❤️ begynte bare å le! Var så herlig å kjenne ho så tydelig :D

Back
Topp