Kiler i magen

MorMonsen

Forelsket i forumet
Når jeg tenker på alt det fine jeg har fremfor meg kiler deg skikkelig i magen [:)] Gleder meg til ultralyd, til de første sparkene, til å kose på magen og kjenne at babyen er der inne. Gleder meg til fødselen og det første fantastiske møtet.

Glemmer litt bort noen ganger at jeg er gravid, så plutselig kommer jeg på det - og blir fylt av herlig lykke!

Er så enig med deg!!
Jeg syns det er HELT annerledes å vente andremann syns jeg! Første gang var det mer usikkerhet og tanker rundt om hva som skulle skje og jeg visste så lite!
Men nå vet jeg mye mer. Jeg vet hva en svangerskapeskontroll innebærer, spark i magen, fødsel, første tiden med babisen +++ Og jeg gleder meg faktisk ENDA mer enn forrige gang(selv om jeg ikke trodde det skulle vært mulig)!
Er så herlig å vite at man skaper et lite menneske[:D]

Føler det på samme måte! [:D] Nå har jeg ikke heelt tillatt meg å kjenne på følelsen enda, men kjenner jeg er roligere i dette svangerskapet. Det er virkelig stort det vi gjennomgår nå!! [:D] 

Jeg og gleder meg masse :D Men jeg er mye mere bekymret denne gangen enn når jeg fikk snuppa. Har nok sikkert med og jeg har hatt en SA for et år siden. Så håper dette går bra :D

Denne gang skal jeg nyyyyyyyyyte det mer [:D]. Sist var tulle 1 bare 7 måneder da jeg ble gravid igjen. Alt gikk så fort. Men nå skal jeg koooose meg nyte hvert lite øyeblikk [:D]

Er så enig med dere alle, gleder meg så sykt mye over graviditeten, og TIL graviditeten virkelig setter igang[:D][:D][:D] Elsker følelsen jeg får når jeg tenker på at jeg er GRAVID[:D][:D][:D]

For å si det sånn, så går ikke tiden fort nok til det er helt sikkert, og at magen vokser.. Og vi kan fortelle det til alle [:D]

Back
Topp